دیدار استقلال با روزبه (تصویر)

روزبه مقابل پیکان 2 توپ ربایی و 1 ریباند داشت و در یک نبرد هوایی نیز پیروز شد. 74 درصد پاس های او درست بود و تنها با یک ضربه دروازه محمد ناصری را با عملکرد قابل قبولی تهدید کرد.

در واقع از زمانی که چشمی به استقلال پیوست، این تیم در 18 بازی 14 بار گل های بسیار سختی به ثمر رسانده و دروازه خود را بسته نگه داشته است و این نشان می دهد که روزبه در فصلی که کاملاً در پستی غیرتخصصی بازی می کرد عملکرد تحسین برانگیزی داشت.

اگرچه محمد دانشگر گزینه ای برای جایگزینی یکی از بازیکنان استقلال به نظر می رسید اما این اتفاق رخ نداد و فرهاد مجیدی تصمیم گرفت از تجربه بزرگ روزبه چشمی در دفاع استفاده کند و این بازیکن را به زمین بفرستد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اخراج رافائل سیلوا در دقیقه 41 مقابل پیکان، فرهاد مجیدی را بر آن داشت تا به سرعت چند مدافع موجود را از روی نیمکت بردارد و از آنها بخواهد هر چه زودتر بدن خود را گرم کنند تا آبی ها جای خالی خود را بگیرند. مدافع برزیلی بزرگ خود را کامل کنید.


سرویس خبر شماره: 1818478 |
18 فروردين 1401 ساعت 10:22 |
2,767 |

1نظرات

آمار چشم خوب در موقعیت های غیر ماهر

نکته جالب اینکه چشمی در این فصل برای هجدهمین بار چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی مقابل پیکان قرار گرفت و از زمانی که روزبه وارد زمین شد، استقلال توانست 14 کلین شیت به ثبت برساند.

بین دو نیمه به جای ژست چشم به زمین افتاد و شاید اگر شانس کمکش می کرد می توانست از فرصتی که در دقیقه 94 به دست آورده بود استفاده کند و پیام شادی آبی ها را بفرستد اما این اتفاق نیفتاد. . و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

باز هم در روزی که روزبه چشمی در پستی غیرتخصصی بازی کرد، استقلال موفق شد کلین شیت کند.

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی