دیدار استقلال و پرسپولیس 9 اردیبهشت برگزار شد

او ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه قرار است وزارت ورزش و جوانان دو نفر از اعضای هیات مدیره و سه نفر از اعضای سازمان خصوصی سازی را انتخاب کند. البته وزارت ورزش هم می تواند مدیرعامل را تعیین کند. در واقع هم نمایندگان وزارت دفاع و جوانان و هم نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی باید در انتخاب اعضای هیئت مدیره مشارکت کامل داشته باشند. در این راستا کمیته ای متشکل از دو نماینده سازمان خصوصی سازی، دو نماینده وزارت ورزش و نماینده هیات مدیره دو باشگاه تشکیل شد.


سرویس خبر شماره: 1937654
25 مه 1402 در 4:45 ب.ظ
8.4K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

این دیدار ربطی به جام حذفی و قهرمانی ندارد

رئیس دفتر شرکت ها و آمادگی کسب و کار سازمان خصوصی سازی افزود: در همین راستا امروز جلسه ای با حضور آقای پولادگر – معاون وزیر ورزش – جهت بررسی صلاحیت داوطلبان تشکیل می شود. به طور کلی، انتظار می رود هرکسی که برای هیئت مدیره درخواست داده است دعوت شود. اگر این فرد در سمت خصوصی سازی معرفی شود باید مورد تایید وزارت ورزش باشد و بالعکس.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین امیررحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تغییر اعضای هیات مدیره این دو باشگاه 9 اردیبهشت ماه برگزار می شود، اظهار کرد: این مجمع برای تغییر اعضای هیات مدیره این دو باشگاه برگزار می شود. بین برگزاری مجامع و جام حذفی ارتباط وجود دارد و لیگ وجود ندارد. زیرا تمام اقدامات در باشگاه ها بر اساس تصمیمات مدیران عامل است و قرار است در جلسه اعضای هیئت مدیره تغییر کند نه مدیران عامل. البته حتی نمی توان تغییری در اعضای هیات مدیره ایجاد کرد، به هر حال پس از پایان لیگ و جام حذفی، هیات مدیره دو باشگاه در این خصوص تشکیل جلسه خواهند داد. برای تصمیم گیری در مورد حفظ یا تغییر مدیران عامل.

رئیس دفتر آمادگی کسب و کار سازمان خصوصی سازی روند تغییر هیئت مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.

دیدار استقلال و پرسپولیس 9 اردیبهشت برگزار شد

امیر رحیمی با تاکید بر اینکه قدرت برگزاری جلسات همه شرکت های دولتی برعهده وزیر اقتصاد است، گفت: وزیر اقتصاد همواره این اختیار را به وزیر ورزش و جوانان تفویض کرده است اما این اختیار در ۱۸ فروردین امسال با امکان واگذاری به نمایندگان مجلس به سازمان خصوصی سازی تفویض شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی