دیدار تاج با دو سرمربی برای راهیابی به جام جهانی (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1862520
12 ژانویه 1401 @ 4:17 ب.ظ
2.7 هزار |

1نقطه نظر

دو درخواست مهم از رئیس فدراسیون

موضوع دوم برپایی یک اردوی تدارکاتی خارجی دیگر در تداوم اردوهای بین المللی قبلی بود که سرپرست فدراسیون با این درخواست موافقت کرد.

اولی همراهی تمامی بازیکنان باشگاه در آخرین اردوی منتهی به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا بود که قرار شد در تعامل با باشگاه ها انجام شود.

وی در ادامه گفت: فدراسیون فوتبال با وجود همه سختی ها و مشکلات تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهد داد. در کل فوتبال کشور از این استعدادهای درخشان حمایت خواهد کرد.

در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن ابراز خرسندی از حضور دو چهره ارزشمند فنی ملی به عنوان سرمربیان تیم های جوانان و نوجوانان، گفت: فرم مطلوب گذشته است. انتظار دارم هر دو تیم مانند سال 2018 به جام جهانی صعود کنند.

همچنین صمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان ایران ضمن ارائه گزارش فنی ضمن قدردانی از حمایت های صورت گرفته از این تیم دو درخواست از رئیس فدراسیون فوتبال داشت.

1787379

دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم های نوجوانان ایران.

دیدار تاج با دو سرمربی برای راهیابی به جام جهانی (تصویر)

در ادامه حسین عبدی سرمربی تیم جوانان ایران نیز در این دیدار گفت: برای کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا سخت تلاش می کنیم. امیدواریم با توجه به کیفیت تیم نتیجه خوبی بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با میرشاد مجدی، عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته جوانان فدراسیون، صمد مرفاوی، سرمربی جوانان ایران تیم و حسین عبدی سرمربی تیم جوانان ایران امروز در مرکز ملی فوتبال به مصاف هم رفتند.

در ابتدای این جلسه میرشاد مجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص روند شکل گیری این دو تیم در ماه های اخیر ارائه کرد.