دیدار ستاره جدید آبی ها با رکورددار لیگ برتر/ فوتبالیست ها هم به نوعی هنرمند هستند

هلند با گلزنی در دورتموند (86 گل در 89 بازی) شهرتی به سیتی رسید. اما او به خوبی می داند که هنوز راه درازی در پیش دارد و باید تا جایی که می تواند پیشرفت کند و احساس می کند برای رسیدن به این هدف در باشگاه مناسب و زیر نظر مربی مناسب است. هالند گفت: “شما به نوعی هنرمند هستید، هر هفته بر اساس آنچه در زمین انجام می دهید مورد قضاوت قرار می گیرید.” فوتبال یعنی لذت بردن، زندگی کردن در لحظه. مردم در مورد کاری که یک سال پیش انجام دادید صحبت می کنند، اما همیشه بازی بعدی مهم است. من بازیکنی هستم که تشنه گلزنی هستم، در مسابقات 100% می دهم، می خواهم در هر مسابقه پیروز شوم.

هالند تنها دو سال و نیم بود که در دورتموند حضور داشت، اما احساس می‌کرد که زمان چالشی جدید فرا رسیده است. او ادامه داد: “بخشی از بازی بیرون رفتن از منطقه راحتی شماست، کاری که من همیشه انجام می دهم و آن را دوست دارم.” با این کار شما رشد بیشتری می کنید. بازی برای گواردیولا و بهترین باشگاه انگلیس در سنین پایین بسیار عالی است. من هنوز باید به پیشرفت و پیشرفت ادامه دهم. حالا چه چیزی را می توانم بهبود بخشم؟ همه چيز. من هنوز جوان هستم و 22 سال سن دارم. من باید رشد کنم.”

ارلینگ هالند قول می دهد در منچسترسیتی “جذاب کننده و تماشایی” باشد. او در راه موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و با آلن شیرر، رکورددار 260 گل لیگ، ملاقات می کند. مهاجم سیتی با انتشار عکسی از خود و شیرر در اینستاگرام نوشت: امروز از این پسر چند چیز یاد گرفتم.

و اکنون به نظر می رسد هالند با برخی از هم تیمی های خود از جمله جک گریلیش به تفاهم متقابل رسیده است. و او به خوبی می داند که ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد تا با همه هم تیمی هایش هماهنگ شود. وی افزود: “سازگاری با بازیکن حاصل می شود، نمی دانم، ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد. اما من باید هر روز روی آن کار کنم. در این سطح، شما باید بازیکنان را درک کنید؛ در آن خوب است، او خوب است. خوب است، آن شخص دوست دارد اینطور با توپ بازی کند. این زندگی یک فوتبالیست است.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی