دیدار کرتیس جونز با استیون جرارد با رسیدن پست اجتناب ناپذیر مو صلاح – باشگاه لیورپول

به پایان تعطیلات تابستانی نزدیک می شود تا موج اول بازیکنان هفته آینده برای پیش فصل بازگردند، اما این مانع از سفر دور و دور و دیدار با بازیکنان گذشته آنها نشده است.

کسانی که در تورنمنت های بین المللی شرکت نمی کنند، از هفته آینده برای پیش فصل گزارش می دهند و اولین نگاه Arne Slot را به اعضای تیم جدیدش می دهد.

انتظار می‌رود که کورتیس جونز در میان آنها باشد که نتوانسته در ترکیب نهایی انگلیس قرار بگیرد و او هم‌اکنون در لس‌آنجلس به سر می‌برد تا آخرین بخش تعطیلات خود را سپری کند.

و در حالی که او تناسب اندام خود را در مسیر خود حفظ می کرد، با کاپیتان سابق باشگاه استیون جرارد نیز در ساحل غربی ملاقات کرد و این زوج تصویری را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

جونز هرگز این فرصت را نداشت که در کنار شماره 8 سابق بازی کند، اما در طول دورانی که با هم در سطح زیر 18 سال داشتند توسط جرارد هدایت می شد.

محمد صلاح نیز به دنبال خورشید بوده است، اما در نقطه‌ای دیگر از جهان، و با نزدیک شدن به بازگشتش به لیورپول، تعداد پست‌های بدون پیراهن اجتناب‌ناپذیر او افزایش یافته است.

هیکل او بر کسی پوشیده نیست، او آن را در جشن ها و هر سال در تعطیلات خود به رخ می کشد و همه می دانیم که او برای این کار سخت تلاش می کند.

آنها در تست اسکین فولد در پیش فصل چیز زیادی از او نخواهند گرفت، مطمئناً!

هاروی الیوت به کار خود در کنار تایلر مورتون ادامه داده است تا این زوج برای فصل آماده شوند و علاوه بر مدتی بازی گلف، در زمین بازی با توپ کار کنند.

در جای دیگر، استفان باجکتیچ اخیراً برای تماشای مناظر به مکزیک سفر کرده است و منصفانه است که بگوییم کمی حسودیم!

آن دسته از بازیکنانی که از پایان فصل لیورپول در هیچ بازی بین المللی شرکت نکرده اند، از شش هفته مرخصی برخوردار خواهند بود که شامل باجستیک و الیوت می شود.

انتظار می‌رود که همه بازیکنان تا سه هفته استراحت داشته باشند، به این معنی که چندین بازیکن به دلیل تعهدات بین‌المللی، دیرتر برای پیش‌فصل گزارش می‌دهند.

با این حال، تمام کسانی که در بالا ذکر شدند، با Slot and Co همراه خواهند بود.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/curtis-jones-meets-with-steven-gerrard-as-mo-salahs-inevitable-post-arrives/ منبع: