دیدیه فریاد زد و کوبید روی میز!


سرویس خبر شماره: 1860398
29 دسامبر 1401 ساعت 20:40
10.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اطلاعات جدید از رختکن فرانسه در فینال جام جهانی

یک روزنامه فرانسوی فاش کرد که عصبانیت دیدیه دشان بین نیمه های فینال جام جهانی باعث تنش قابل توجهی در رختکن فرانسه شده است.

دیدیه فریاد زد و کوبید روی میز!

در نیمه اول، فرانسوی ها کاملا تحت سلطه آرژانتین بودند و لیونل مسی و دوستانش توانستند این نیمه را با برتری 2-0 به پایان برسانند. اگرچه پیش از این عصبانیت دیدیه دشان از عملکرد فرانسه و صحبت هایش با بازیکنانش در بین دو نیمه منتشر شده بود، اما روزنامه فرانسوی Equip امروز فاش کرد که گریه های عصبی دشان در رختکن باعث ایجاد تنش در تیم ملی این کشور شده است.

این تیم مدعی است که گریه های بلند دیدیه دشان و دخالت بازیکنان در این ماجرا باعث ایجاد تنش بی مورد در تیم شده است که در اواسط فینال جام جهانی منطقی نبود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما اکیپ در گزارش امروز خود مدعی شد که دیدیه دشان در این مصاحبه ها مشت محکمی به میز زد که به انگشت او آسیب رساند.

دشان جیغ زد و مشت به میز زد
در گزارش خود، تیم می گوید دشان به محض ورود به رختکن شروع به فریاد زدن بر سر بازیکنانش کرد و گفت: “باید مراقب پاس دادن باشیم. چرا فشرده بازی نمی کنید؟ به هم نزدیکتر شوید. تو اصلاً در زمین نیستی. بدون توپ. “شما نمی توانید دومی را بگیرید. در فینال جام جهانی، آنها اینطور بازی نمی کنند.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان نیمه اول فینال جام جهانی 2022 قطر، فرانسه با نتیجه 2 بر صفر از آرژانتین پیش افتاد. دیدیه دشان که از این نتیجه عصبانی شده بود، خشم خود را در رختکن بین دو نیمه بر سر بازیکنانش ریخت.

با آمدن کاپیتان لوریس، واران و مانداندا، تنش بالا می‌رود
این روزنامه فرانسوی در گزارش خود فاش می کند که پس از عصبانیت دیدیه دشان، نوبت به هوگو لوریس کاپیتان این تیم رسیده است. او از بازیکنان فرانسوی می خواهد که در نیمه دوم خود را فدا کنند. استیو مانداندا که در زمین حضور نداشت، هم تیمی هایش را به بی انگیزگی متهم می کند. سخنان او فرانسوی ها را عصبانی می کند. رافائل واران که کاپیتان دوم فرانسه است سعی می کند جو را آرام کند و به هم تیمی هایش روحیه دهد.