دیزی ساپینتو دو ستاره را حذف کرد!

به اسامی درج شده در لیست بزرگسالان استقلال دقت کنید:
1- سید حسین حسینی، 2- محمدحسین مرادمند، 3- روزبه چشمی، 4- آرش رضاوند، 5- سعید مهری، 6- مهدی مهدی پور، 7- کوین یاماگا، 8- زبیر نیک نفس، 9- جعفر سلمان، رمضانی، 11- عزیزبک امانوف، 12- ارسلان مطهری، 13- سجاد شهبازاده، 14- رضا میرزایی، 15- رافائل سیلوا، 16- سید محمد حسینی، 17- پیمان بابایی، 18- عارف غلامی، 18- عارف غلامی، 19- محمد غلامی، مهدی قیدی 21 ساله – کاوه رضایی و 22 ساله – سیاوش یزدانی.

قبل از بازگشت یزدانی و به خدمت گرفتن محیبی و قائدی، خیال همه از خالی بودن لیست بزرگسالان استقلال و مشکلی برای حضور همه راحت بود، اما با اضافه شدن آن 3 ستاره و البته چالشی دیگر در مورد عزیزبک امانوف، حالا همه چیز به جایی رسیده است. نقطه ای که ریکاردو ساپینتو باید نام دو بازیکن را از لیست بزرگسالان تیمش حذف کند.

ریکاردو ساپینتو در شرایط سختی قرار دارد. او باید روی نام دو بازیکن تیمش یک خودکار بکشد و آنها را در لیست مازاد قرار دهد.

با توجه به بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال و حضور بازیکنانی چون مرادمند، سیلوا، چشمی و غلامی در پست دفاع وسط، شاید بتوان جدایی سید محمد حسینی را گمانه زنی منطقی دانست. این مدافع فصل گذشته برای تقویت خط دفاعی استقلال به استقلال پیوست اما حالا با اضافه شدن یزدانی مشخص است که شانس زیادی برای بازی نخواهد داشت و ممکن است یکی از گزینه های اصلی ساپینتو ترک فهرست و رفتن به سراغ بازیکن دیگری باشد. تیم

به هر حال ساپینتو احتمالا دو بازیکن (مطهری، حسینی، رمضانی، امانف و مهری) را از لیست 5 بازیکن نامبرده حذف خواهد کرد. او هنوز تصمیم نهایی در این زمینه نگرفته اما باید در روزهای آینده این کار را انجام دهد.

درباره آمانوف گفته می شد که این بازیکن در سهمیه زیر 25 سال استقلال قرار دارد اما در بررسی ها مشخص شد که با وجود اینکه این بازیکن ازبکستانی اکنون زیر 25 سال سن دارد، اما به دلیل اینکه در نیم فصل 25 ساله می شود، در لیست حضور دارد. سهمیه زیر 25 سال را نمی گیرد و به سن قانونی رسیده است. این موضوع چالش جدیدی را برای آبی ها ایجاد کرده است و حالا آبی ها 22 بازیکن در لیست بزرگسالان خود دارند و باید دو نفر را از این لیست حذف کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نقل و انتقالات استقلال آرام و آرام آغاز شد، اما پایان خوبی داشت و حالا هواداران این تیم از جذب ستاره های زیادی خوشحال شده اند. در روزهای اخیر انتقال محمد محبی و مهدی قیدی و سپس بازگشت سیاوش یزدانی باعث خوشحالی هواداران استقلال شده است که تیمشان ستاره دارتر می شود.


سرویس خبر شماره: 1838579
25 اوت 1401 ساعت 10:50
3.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مازاد استقلال از بین این 5 نفر انتخاب می شود

از سوی دیگر شایعاتی مبنی بر کنار گذاشتن عزیزبک امانوف یا سعید مهری از جمع آبی پوشان شنیده می شود. دو هافبک میانی که در بازی با سپاهان جایی در ترکیب اصلی نداشتند و حالا شایعاتی مبنی بر جدایی آنها به گوش می رسد.

مشخص است که دو بازیکن باید از لیست بزرگسالان استقلال حذف شوند، اما این دو بازیکن چه کسانی هستند؟

قطعا حضور این همه ستاره دست سرمربی را باز می کند و قدرت قهرمان لیگ برتر را افزایش می دهد اما این سوال ایراداتی هم دارد که اولین آن سرریز شدن لیست بزرگسالان استقلال برای فصل جاری است. !

در کنار همه این مسائل، زمزمه هایی مبنی بر جذب یک مدافع راست یا یک هافبک خارجی نیز به گوش می رسد، هرچند هنوز چیزی مشخص نیست. طبیعتاً اگر بازیکن جدیدی به جمع آبی ها اضافه می شد، باید از لیست بزرگسالان حذف می شد و تمام این مسائل در کنار مسائل فنی دیدار با ملوان در ذهن ساپینتو بوده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

طی یکی دو روز گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر پیشنهاد یک یا دو تیم لیگ برتری به ارسلان مطهری و آرمان رمضانی شنیده می‌شود و با توجه به موضوع پر شدن لیست استقلال، بعید نیست حداقل یکی از این‌ها وجود داشته باشد. دو تیم مهاجم آبی ها را ترک خواهند کرد.

یکی دیگر از گزینه های منطقی ساپینتو کاهش تعداد مهاجمان است. استقلال در خط حمله با ترافیک عجیب بازیکنان مواجه است. حضور نفراتی مانند پیمان بابایی، کاوه رضایی، سجاد شهبازادا، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، مهدی قیدی، کوین یاماگا، محمد محبی و امیرعلی صادقی در خط حمله نشان می دهد که شانس یک یا دو بازیکن کم است. برای بازی کردن بنابراین، احتمال دیگر این است که ساپینتو یک یا حتی دو خروج از مهاجمان را انتخاب کند.