دیماریا تایید کرد؛ خداحافظی با آرژانتین بعد از جام جهانی

دماریا در پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “فقط می خواستم از شما به خاطر محبت بزرگی که دریافت کردم تشکر کنم. همیشه آرزو داشتم هر چیزی را که در این شب زیبا تجربه کردم. احتمالاً آخرین بازی من با این پیراهن در آرژانتین بود و آن را گفتم. یک شب عالی بود، او نمی تواند همه چیز را بگوید، متشکرم، متشکرم و هزاران بار متشکرم، اکنون به کل تیم برای عملکرد عالیشان تبریک می گویم، رقابت عالی برای همه، بیایید به رشد خود ادامه دهیم و با هم رویاپردازی کنیم “بیا برو آرژانتین!”

آنخل دی ماریا کار خود را با تیم ملی آرژانتین در سال 2008 آغاز کرد و شاید مهمترین هدف او برای آلبی سلسته در فینال اخیر کوپا آمریکا بود. جایی که دی ماریا گل پیروزی آرژانتین را مقابل برزیل به ثمر رساند و تنها جام خود را با این تیم تا اینجای کار بالای سر برد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین در مصاحبه ای اعلام کرد که پس از جام جهانی در مورد ادامه همکاری با آلبی سلسته یا خداحافظی تصمیم خواهد گرفت. با این حال حالا آنخل دی ماریا، دیگر ستاره تیم ملی آرژانتین تایید کرده است که پس از جام جهانی از بازی های داخلی خداحافظی می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آرژانتین بامداد امروز در مقابل ونزوئلا نمایش فوق العاده ای به نمایش گذاشت و موفق شد با سه گل حریف خود را شکست دهد. این به تیم لیونل اسکالونی اجازه داد تا در ماه های اخیر عملکرد خوبی داشته باشد. آنها همچنین آخرین بازی خود را در مقدماتی جام جهانی قطر مقابل اکوادور برگزار خواهند کرد.

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی تایید کرد که جام جهانی قطر آخرین تورنمنتی است که او با لباس کشورش به تن خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1816870 |
06 فروردين 1401 ساعت 20:51 |
4,959 امتیاز خبر|

3نظرات