دینامو بدون راز رهبر کرواسی شد


سرویس خبر شماره: 2017609
9 مه 1403 در 00:46
671 امتیاز خبر

2نقطه نظر

صدوق و رؤیای اتمام باب هشتم

صادق محرمی 7 دوره متوالی در ایران و کرواسی قهرمان شد که آمار بسیار خاصی است.

دینامو بدون راز رهبر کرواسی شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم دیناموزاگرب امشب در غیاب صادق محرمی مدافع ایرانی تیم وراژادین کرواسی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا تیم زاگرب پس از تلاش های متوالی در این فصل اول شود.
برخلاف فصول گذشته، دیناموزاگرب در این فصل برای قهرمان شدن با مشکلات زیادی مواجه شد و حتی در نیم فصل مدیران این تیم به فکر اخراج یک طرفه نیمی از بازیکنان این تیم و پرورش نسل جدیدی بودند که حالا به نظر می رسد وضعیت آنها مطلوب است.
در فاصله 4 هفته تا پایان فصل، دینامو با یک امتیاز بیشتر از ریکا 72 امتیازی شده و صدرنشین قهرمانی کرواسی است و هفته آینده این دو تیم به صورت مستقیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت که می تواند امتیاز قابل توجهی داشته باشد. تاثیری بر کارنامه صادق محرمی مدافع سابق پرسپولیس.

2015744

محرمی که به دلیل مصدومیت شدید در جام ملت های آسیا فصل را از دست داد و از سوی دیگر هدایت دینامو را می توان با قهرمانی دیگری برای او همراه کرد.
صادق محرمی از فصل 2018-2019 به لیگ کرواسی و باشگاه دیناموزاگرب پیوست و دینامو غول فوتبال کرواسی به حساب می‌آید که باعث شد محرمی قهرمان‌های پیاپی شود. این تیم ملی 5 بار در لیگ کرواسی قهرمان شد و پیش از این 2 بار به عنوان شاگرد برونکو در پرسپولیس جام قهرمانی لیگ را لمس کرد و حالا امیدوار است رکورد قهرمانی خود را در لیگ های کشور حفظ کند و 8 سال متوالی قهرمان بماند. فصل ها.

مجله اخبار فوتبال داخلی