دین فوتبال به لیونل مسی ادا شده است

قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر بهترین اتفاق ممکن برای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بود.

دین فوتبال به لیونل مسی ادا شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 قطر مقابل تیم ملی فرانسه در ضربات پنالتی پیروز شد تا پس از سال ها بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
فوتبال که همیشه منصفانه رفتار نمی کند، در قطر کاملاً عادلانه بود. بهترین بازیکن تاریخ شایسته قهرمانی در جام جهانی بود و اکنون مسی در بهشت ​​است.
تاریخ احتمالا فینال جام جهانی 2022 را به عنوان بهترین فینال تاریخ این مسابقات ثبت خواهد کرد. این اوج جنون فوتبال بود که آنطور که می‌توانست پیش نمی‌رفت.
تماشای این بازی برای مبتلایان به بیماری قلبی اصلا خوب نبود و برای میلیون ها هوادار تیم ملی آرژانتین تجربه بی نظیری بود که هرگز فراموش نخواهند کرد.
در دنیای فوتبال ممکن است تیم فرانسه قهرمان جام جهانی شود اما بار دیگر پنالتی ها را قربانی انتخاب کرده اند. یک پایان بی رحمانه برای بازنده ها، اما بهترین راه برای پایان دادن به.

امروز بالاخره مسی قهرمان جهان شد. بازیکنی که در لاماسیا تمرین کرد، آموخت و رشد کرد تا با پیراهن بارسلونا به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود و حالا کشورش را به بزرگترین افتخار ممکن رسانده است.
با این حال، مایه تاسف است که آنتوان گریزمان نتوانست برای دومین بار متوالی جام را بالای سر ببرد و ضربه ای به یاد ماندنی بزند. کیلیان امباپه شانس دیگری برای تکرار این صحنه در آینده خواهد داشت.
فوتبال باید بدهی خود را به مسی می داد و آنچه را که این بازیکن به او داده بود به خودش پس می داد.
هکتور کوکا – موندو دپورتیوو



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1860052
28 دسامبر 1401 ساعت 09:55
4.7 هزار |

0نقطه نظر