دیوید اورنشتاین تایید کرد که ولورهمپتون واندررز قرارداد خود را با پدرو لیما هدف منچستریونایتد ربوده است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


دیوید اورنشتاین از اتلتیک تایید کرد که ولورهمپتون واندررز در رقابت برای ستاره اسپورت رسیف، پدرو لیما، علیرغم علاقه سایر باشگاه‌های لیگ برتر از جمله چلسی و منچستریونایتد، پیروز شده است.

در اوایل این ماه، گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شد، حاکی از آن بود که یونایتد مشتاق به دنبال معامله برای لیما است.

از زمان ورودشان، سر جیم رتکلیف و INEOS مشتاق اجرای یک رویکرد انتقال مبتنی بر جوانان بوده‌اند که بر جذب جوانانی با پتانسیل فراوان تأکید دارد که می‌توان آنها را برای تبدیل شدن به سوپراستارهای کلاس جهانی پرورش داد.

این سیاست جدید نقل و انتقالات یونایتد در بازیکنانی دیده شده است که شیاطین سرخ در تابستان امسال مشتاق جذب آنها هستند، از جمله مایکل اولیس، مارک گوئهی، آرچی گری، کریس ریگ، بیلی دیپپا، آرون آنسلمینو، لنی یورو و دیزایر دوئه. ذکر چند نام

لیما یکی دیگر از این موارد است.

دفاع راست یک دفاع راست بسیار با استعداد است که نشان داده است از جلو رفتن برای کمک در تهاجمی ترسی ندارد.

لیما علیرغم اینکه تنها 17 سال سن دارد، تاکنون 8 بار برای اسپورت رسیف در فصل 2023/24 بازی کرده است. اسپورت رسیف در دسته دوم برزیل بازی می کند.

تصور می شد چلسی تیم لیگ برتری باشد که نزدیک ترین تیم به تامین خدمات لیما بود.

فابریتزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات، حتی گفت که توافقی بین چلسی و اسپورت رسیف به دست آمده است، زیرا او این حرکت را با عبارت معروف خود “اینجا می‌رویم” مهر و موم کرد.

اورنشتاین اکنون تایید کرده است که یونایتد، چلسی و سایر تیم های برتر لیگ برتر او را از دست خواهند داد زیرا این مدافع اکنون آماده پیوستن به ولوز است.

به گفته اورنشتاین، “ولورهمپتون واندررز با اسپورت رسیف برای جذب پدرو لیما به توافق رسیده است. این بازیکن 17 ساله به‌شدت با باشگاه‌های مطرح زیادی مرتبط بود، که برجسته‌ترین آنها چلسی بود، که به دنبال خرید دفاع راست بودند.

شرایط شخصی بین لیما و وولوز در حال حاضر در قراردادی 5 ساله وجود دارد که شامل گزینه ای برای تمدید اقامت او در مولینوکس تا یک سال دیگر است.

در بیانیه اسپورت رسیف آمده است: «باشگاه ورزشی دو رسیف اعلام می‌کند که قرارداد الزام‌آوری برای انتقال حقوق اقتصادی و فدراسیونی ورزشکار پدرو لیما به ولورهمپتون واندررز از انگلیس امضا کرده است.»

این قرارداد مشروط به شرایط مرسوم است، از جمله تایید ورزشکار از معاینات پزشکی انجام شده توسط باشگاه انگلیسی.

رئیس‌جمهور یوری رومائو و کمیته مدیریت فوتبال در بیانیه‌ای جزئیات عملیات را پس از تکمیل تمام اقدامات مربوط به کسب‌وکار شرح خواهند داد.

لیما برای برزیل در سطح جوانان بازی کرده است و سال گذشته در جام جهانی زیر 17 سال حضور داشت.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/06/17/david-ornstein-confirms-wolverhampton-wanderers-have-hijacked-deal-for-man-united-target-pedro-lima-281752/ منبع: