دیوید اورنشتاین: منچستریونایتد در تلاش است تا کریستوفر ویوول، مربی نقل و انتقالات را برای کمک به پنجره تابستانی منصوب کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


گزارش ها حاکی از آن است که منچستریونایتد در حال کار بر روی جذب کریستوفر ویول، کارشناس نقل و انتقالات و جذب برای کمک به باشگاه در پنجره تابستانی جاری است.

پنجره فعلی سر جیم رتکلیف و INEOS اولین بار در باشگاه از زمانی است که آنها یک سرمایه گذاری جزئی 27.7٪ در ماه فوریه را تکمیل کردند.

در موارد متعدد، رتکلیف بر تمایل خود برای اجرای یک ساختار فوتبال “بهترین در کلاس” برای اصلاح اشتباهات گذشته و هدایت باشگاه به عصر جدید تاکید کرده است، که امیدواریم با بازگشت به شکوه و پیروزی های فراوان مشخص شود. از ظروف نقره

پیش از این، یونایتد خدمات عمر برادا را به عنوان مدیرعامل بعدی و جانشین بلندمدت ریچارد آرنولد تضمین کرد. برادا قرار است اواخر این ماه در اولدترافورد کار کند.

شیاطین سرخ همچنین جیسون ویلکاکس از ساوتهمپتون را به عنوان مدیر فنی جدید خود منصوب کردند.

در ساعات گذشته، یونایتد تایید کرد که دن اشورث پس از ماه‌ها چانه‌زنی و مذاکره بین دو طرف، از نیوکاسل رقیب لیگ برتر به این باشگاه پیوسته است.

به گفته اورنشتاین، یونایتد اکنون روی Vivell تمرکز کرده است.

روزنامه‌نگار اتلتیک فاش می‌کند، “منچستریونایتد در تلاش است تا کریستوفر ویوول را به صورت کوتاه‌مدت منصوب کند تا به پنجره نقل و انتقالات تابستانی کمک کند.”

این آخرین گامی است که باشگاه اولدترافورد برای ساختن ساختار ورزشی خود زیر نظر مالک جدید سر جیم رتکلیف برداشته است.

ویول که قبلاً توسط RB Laipzig و اخیراً چلسی استخدام شده بود، تخصص خود را در مورد استعدادیابی و جذب بازیکن ارائه می دهد.

اورنشتاین می افزاید: «این آلمانی 37 ساله همچنین دانش فعالیت در یک مدل چند باشگاهی را به ارمغان خواهد آورد، که انتظار می رود سلسله مراتب جدید یونایتد در آینده مورد بررسی قرار گیرد.

ویول – که در جولای 2023 از سمت خود به عنوان مدیر فنی چلسی کنار رفت – به برادا گزارش خواهد داد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/01/david-ornstein-man-united-working-to-appoint-transfer-guru-christopher-vivell-to-help-in-summer-window-282270/ منبع: