دیوید جیمز می گوید 41 سال باید در ترکیب باشد تا جایگزین کلوپ در آنفیلد شود

دیوید جیمز پیشنهاد کرده است که لیورپول باید به دنبال یک کاندیدای مدیریتی برای جانشینی یورگن کلوپ در بوندس لیگا باشد – اما مردی که او در ذهن دارد ژابی آلونسو نیست.

دروازه بان سابق قرمزها در حال صحبت با GGRecon در مورد طیف وسیعی از موضوعات مربوط به باشگاه مرسی ساید بود که از او خواسته شد که گزینه ایده آل خود را برای به دست گرفتن کنترل از سمت بسیار موفق فعلی انتخاب کند.

این مرد 53 ساله پاسخ داد: من قبلاً گفته ام که ادین ترزیچ، که شخصاً می شناسم، باید به دلیل پیوندهایش در بوروسیا دورتموند در ترکیب باشد، که مشخصاً شبیه یورگن کلوپ است.

جیمز افزود: “من معتقدم ادین ترزیچ گزینه خوبی است و من او را به عنوان یک شخص دوست دارم، اما واقعا مطمئن هستم که لیورپول لیستی متشکل از سه یا چهار نامزد خواهد داشت.”

بیشتر بخوانید: “او چقدر خوب است…” – مهاجم سابق لیگ برتر انگلیس تاکید کرد که یکی از ستاره های لیورپول “اعتبار کافی را دریافت نمی کند”

بیشتر بخوانید: روزنامه نگار معتبر ادعا می کند که لیورپول در حال بررسی یک مدیر است که می تواند بلافاصله شروع به کار کند

ترزیچ در دو دوره مدیریتی در بروسیا دورتموند به طور ثابت کار خود را انجام داده است، میانگین دو امتیاز در هر بازی در اولین دوره مربیگری خود و 1.95 در طول سلطنت فعلی خود (Transfermarkt)، همراه با قهرمانی DFB-Pokal در سال 2021.

بر اساس تجزیه و تحلیل توتال فوتبال، این بازیکن 41 ساله به دلیل تطبیق پذیری تاکتیکی اش مشهور است، در حالی که تیمش به سبک پرسینگ بی امان شبیه به لیورپول کلوپ معروف است. آنها همچنین از جناحین به طور منظم برای ایجاد حملات استفاده می کنند، که می تواند به چرخ خانه ترنت الکساندر-آرنولد و اندی رابرتسون وارد شود.

با این حال، یکی از نگرانی های بالقوه، بی حالی بازی ساخت آنها است، با ایستادن BVB به پاس دادن فراوان توپ بدون برش بزرگ. این سبکی نیست که از مهاجمان تمام اکشن در آنفیلد مانند داروین نونز، دیوگو جوتا و لوئیس دیاز بهترین نتیجه را بگیرد.

اگر آلونسو به جای دیگری برود یا به باشگاه سابقش وسوسه نشود، شاید ترزیچ ارزش حضور در لیست نهایی قرمزها را داشته باشد، اما سرمربی دورتموند به اندازه همتای خود بایرلورکوزن گزینه جذابی نخواهد بود.

اگر قرار باشد دستیار مربی سابق وستهام سرمربی بعدی لیورپول شود، به نظر می رسد به جای استخدام مردی که واقعاً به عنوان جانشین کلوپ می خواهند، به بهترین گزینه موجود رضایت داده شود.

#قسمت 102 پادکست امپراتوری کاپ: EOTK Insider با نیل جونز🎙️

https://www.empireofthekop.com/2024/02/20/david-james-terzic-klopp-replacement-liverpool/ منبع: