دیگو کاستا در محاصره مدافعان کی روش (عکس)


سرویس خبر شماره: 1847352
17 اکتبر 1401 در 03:49 ب.ظ
25.8K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

کاریکاتور بازی تاسف بار ایران در جام جهانی

عمر مومنی کاریکاتوریست معروف سایت گل در صفحه شخصی خود در توییتر طرح کارتونی بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی را منتشر کرد.

دیگو کاستا در محاصره مدافعان کی روش (عکس)

در این تورنمنت ستاره خط دفاعی اسپانیا که سومین حضور خود در جام جهانی را پشت سر می گذاشت با دریبل از وحید امیری که مدت هاست تیتر اول برنامه های ورزشی شده بود، گذشت. لای وحید در شرایطی برای پیکه گل زد که آن مدافع یکی از سرسخت ترین ها در مقابل دریبل است و با هشتگ جوز هندی در فضای مجازی پخش شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* دفاع فشرده ایران و سلام دیگو کاستا

با گذشت چهار سال از جام جهانی، هرجا فهرست خنده‌دارهای این مسابقات ردیف می‌شود، نام میلاد محمدی بر سر زبان‌ها می‌درخشد. مدافع چپ تیم ملی که در فریم های ابتدایی گل های زیادی به ثمر رسانده بود، در وقت بازی دست به کار عجیبی زد و می خواست با یک عقب گرد توپ را به دهانه دروازه دخیا بیندازد. مهرداد خنده دارترین واکنش را نسبت به این ماجرا داشت: «وقتی دیدم او سرش را به سمت آسمان تکان می دهد، می دانستم که قرار است کار عجیبی انجام دهد. جالبتر اینکه میلاد بعد از بازی به هم تیمی هایش گفت که می خواهد برای بار دوم توپ را با پشت ضربه بزند و آرام پرتاب کند اما پشیمان شد!

یکی از پربازدیدترین عکس های جام جهانی قبل، صحنه تجمع مدافعان تیم ملی روی خط دروازه و تلاش آنها برای جلوگیری از ورود توپ به دروازه بود. موضوعی که حالا به سوژه اصلی کاریکاتوریست عرب تبدیل شده است و دیگو کاستا را در محاصره بازیکنان بی شمار ایرانی نشان می دهد که از گل تصادفی که در نهایت با لبخند به ثمر رساند خوشحال است.

* پرتاب اوت که جهانی شد

* دریبلی که خاستگاه حضور پیکه در جام جهانی شد!

به گزارش “ورزه سه”، با نزدیک شدن به جام جهانی قطر، همه رسانه ها به تدریج با تمرکز بر این تورنمنت بزرگ، مردم را برای برگزاری جذاب ترین رقابت ورزشی جهان آماده می کنند.
عمر مومنی کاریکاتوریست سرشناس سایت گل ایرانیان با انتشار طرحی از بازی ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی روسیه با خاطرات بازی خاطره انگیز ایران بازی کرد.
البته این طرح نکات جالبی دارد که در ادامه با هم مرور می کنیم؛