دی بروین باید تغییر کند: تکبر کارساز نیست!

یکی از مشکلات منچسترسیتی در بازی امشب افت محسوس عملکرد کوین دی بروین خواهد بود. حتی سرسخت ترین هواداران سیتی و ستاره بلژیکی هم قبول دارند که دی بروین دیگر آن جواهری نیست که زمانی در خط میانی بود.

این روزنامه نگار انگلیسی در ادامه گفت: نه تنها کوین بلکه منچسترسیتی این روزها در شرایط بسیار حساسی به سر می برد چرا که رویای قهرمانی آنها در لیگ قهرمانان به بازی امشب و شاید بازی های بعدی بستگی دارد. می خواهند رویای خود را برآورده کنند و اگر دی بروین قهرمان لیگ قهرمانان شود، باید نقش مهمی در این قهرمانی داشته باشد. اما با روحیه فعلی، فکر نمی کنم بتواند.

1802410



مجله اخبار فوتبال خارجی

اگرچه دی بروین همیشه بیشترین پاس گل را در لیگ برتر به ثبت رسانده و بیشترین موقعیت ها را برای تیمش ایجاد کرده است، اما اکثر کارشناسان فوتبال انگلیس معتقدند این روزها نه دی بروین، بلکه مارتین اودگارد از آرسنال شایسته عنوان بهترین هافبک لیگ برتر هستند. .

1832310

دیوید اورنشتاین، روزنامه‌نگار معروف انگلیسی، در خصوص رفتارهای نامناسب و تحریک‌آمیز دی بروین در بازی‌های اخیر سیتی، به‌ویژه بازی یک ماه پیش این تیم مقابل آرسنال، گفت: این رفتارها که او آن را غرور می‌خواند، نتیجه این نگرش است. ستاره بلژیکی افت فنی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی امشب در دیداری مهم در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیگ می رود.

دیوید اورنشتاین در آستانه بازی منچسترسیتی مقابل لایپزیگ به شدت به کوین دی بروین برخورد کرد و گفت که غرور او در بازی های آخر سیتی به دلیل افت فنی ستاره بلژیکی است.

دی بروین باید تغییر کند: تکبر کارساز نیست!

اورنشتاین در گفتگو با اسکای گفت: “کاملا واضح است که جام جهانی تاثیر منفی روی دی بروین داشته است، زیرا آمار او در سیتی به شدت کاهش یافته است. این یک واقعیت است، نه تفسیری که من در بازی سیتی و آرسنال داشتم. در امارات “من در ورزشگاه بودم و فکر می کردم کوین دی بروین در آن بازی بسیار بی ادب بود. هنگامی که او زمین را ترک کرد، هواداران آرسنال که از دست او عصبانی بودند، هر چه می توانستند به سمت او پرتاب کردند، که تصمیم درستی نبود.


سرویس خبر شماره: 1895797
Mar 23, 1401 @ 7:29 ب.ظ
5K |

0نقطه نظر

نژاد اورنشتاین: