دی بروین: ترسیدیم در این دیدار از یورو حذف شویم


سرویس خبر شماره: 2051274
6 تیر 1403 ساعت 23:33 |
288 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کوین دی بروین می گوید بلژیک به دلیل خطر حذف از یورو، مقابل اوکراین ریسک نکرد.

دی بروین: ترسیدیم در این دیدار از یورو حذف شویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کوین دی بروین، ستاره تیم ملی بلژیک پس از دیدار با اوکراین در هفته پایانی مرحله گروهی یورو 2024، در نشست خبری شرکت کرد که با تساوی بدون گل مقابل بلژیک به پایان رسید در گروه دوم قرار گرفت و اوکراین با وجود 4 امتیاز از مسابقات حذف شد.

دی بروین گفت:ما تمام تلاش خود را در هر سه بازی انجام دادیم. تیم تا دقیقه 95 مسابقه داد. همه می‌خواهند در مسابقات پیروز شوند و ما سعی کردیم این کار را در زمین انجام دهیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. ما در اولین بازی شروع سختی داشتیم. “اوکراین حریف سخت و خطرناکی بود.”

2048096

او اضافه کرد:ما سعی کردیم بازی را ببریم و تا دقیقه 90 موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. اما نمی‌خواستیم با ارسال کرنر طولانی ریسک کنیم، زیرا می‌دانستیم می‌توانیم گل بزنیم و از یورو حذف شویم. “گاهی باید ریسک کرد و گاهی باید باهوش بود و امروز می خواستم باهوش باشم.”

دی بروین همچنین توضیح داد:“در ابتدا حملات خوبی داشتیم، اما بعد از آن نتوانستیم از میانه میدان عبور کنیم. سیستم 5-4-1 خوب کار نمی کرد، فشار دادن به حریف بسیار سخت بود، اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و اوضاع بهتر شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی