دی بروین: من تمرین سه گانه سه را می خواهم

با وجود راهیابی به فینال لیگ قهرمانان، مردان پپ گواردیولا اکنون این شانس را دارند که سه گانه را به دست آورند و نام خود را در تاریخ باشگاه ثبت کنند.

کوین دی بروین، هافبک منچسترسیتی گفت که او نیز می‌خواهد این عنوان را کسب کند: “من می‌خواهم لیگ قهرمانان اروپا و سه‌گانه را ببرم، اما باید این بازی را ببریم.” [فینال جام حذفی] داشتیم آماده می شدیم. ما مستحق برد بودیم. من خیلی خوشحالم و به تیم افتخار می کنم. هفته آینده باید استفاده کنیم. و امیدوارم بتوانیم بهترین کار را انجام دهیم. واقعا خوب کار کردیم. یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و دو فینال بازی کردیم. بیشتر اوقات به آنجا می رفتیم.”

1883782


سرویس خبر شماره: 1942156
16 ژوئن 1402 در 00:14
9 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

آیا حیثیت قهرمانی در لیگ قهرمانان با دوران حرفه ای یکسان است؟
به این وابسته است که از که میپرسید. به هر حال اکثر بچه ها عالی بوده اند. آیا کمک می کند، بله. اما یک 90 دقیقه حرفه ای را تعریف نمی کند. من در حدود 700 بازی حضور داشتم. 90 دقیقه از 700 بازی من را تعریف نمی کند. اما واضح است که کمک می کند.”

فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021؟
من هرگز در زندگی‌ام استخوان شکسته‌ای نداشتم اما با بینی شکسته، گودی زیر چشم و ضربه مغزی از فینال لیگ قهرمانان اروپا بیرون آمدم. این چیزی است که اتفاق می افتد. کاری از دستم بر نمی آمد. ای کاش بهتر بود اما اینطور نبود.

آیا سیتی برای قهرمانی اروپا آماده است؟
می توانم آخر هفته آینده به این سوال پاسخ دهم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی در فصل 2022-23 با آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و روز شنبه با نتیجه 2-1 منچستریونایتد را شکست داد و فینال جام حذفی را کامل کرد.

کوین دی بروین، هافبک منچسترسیتی گفت که او و هم تیمی هایش به دنبال کسب سومین جام احتمالی در این فصل هستند.

دی بروین: من سه برابر می خواهم