دی بروین پس از اینکه خبرنگار را احمق خطاب کرد به دلیل پرس و جوی بلژیک، آن را “دلخره خراب” نامید.

پس از اینکه هافبک منچسترسیتی در کنفرانس پس از بازی پس از خروج بلژیک از یورو 2024، او را احمق خواند، تانکردی پالمری، روزنامه‌نگار مشهور، کوین دی بروین را یک “دلخره لوس” نامید. دی بروین خونسردی خود را پس از اینکه پالمری پرسید چرا “نسل طلایی” بلژیک نتوانست هیچ نقره مهمی را کسب کند، از دست داد.

بلژیک پس از شکست مقابل فرانسه از یورو 2024 خارج شد

دشمنان آشنا بلژیک و فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا 2024 عصر دوشنبه، 1 ژوئیه، شاخ و برگ قفل کردند. با توجه به استعدادهای موجود در هر دو اردو، هواداران انتظار داشتند که رقابتی برابر در دوسلدورف آرنا برگزار شود. در واقع هر چیزی جز این بود.

به جز چند خطا، Les Bleus کنترل کامل دادرسی را داشت. شاگردان دیدیه دشان در نهایت با گل به خودی دقیقه 85 یان ورتونگن به پیروزی 1-0 مقابل تیم دومنیکو تدسکو دست یافتند. اگر فرانسه چکمه‌های شوت‌زنی خود را به پا می‌کرد، خط امتیاز یک‌طرفه‌تر بود.

کوین دی بروین پس از اینکه روزنامه‌نگار را احمق خطاب کرد، او را به عنوان یک «دلخر خراب» معرفی کرد.

در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، پالمری از کاپیتان دی بروین پرسید که چرا “نسل طلایی” بلژیک نتوانست چیزی را به دست آورد. این بازیکن 33 ساله که به وضوح عصبانی بود، پاسخ داد (از طریق Football365):

به نظر شما فرانسه، انگلیس، اسپانیا و آلمان نسل طلایی ندارند؟

سپس شنیده شد که هنگام ترک صحنه، روزنامه نگار را “احمق” خطاب کرد.

گزارشگر ایتالیایی از آن زمان به دی بروین پاسخ داد و اشاره کرد که فرانسه، اسپانیا و “نسل طلایی” انگلیس بسیار موفق‌تر بوده‌اند.

پالمری در رابطه با X (توئیتر سابق) نوشت:

آها دی بروین من را احمق خطاب کرد. هی کوین، یادداشت کوچکی برای شما: نسل طلایی که از فرانسه، انگلیس، آلمان و اسپانیا نام بردید، همگی به فینال رسیدند! فوتبالیست معمولی که می خواهد فقط سوال کند و به او بگوید چقدر خوب هستند. دلقک خراب

“نسل طلایی” اسپانیا، که در دوران اوج خود افرادی مانند ژاوی، آندرس اینیستا، داوید ویا، و سرخیو راموس را به نمایش گذاشت، پیاپی قهرمان اروپا (2008، 2012) و جام جهانی فوتبال 2010 شد.

بهترین نسل اخیر فرانسه، به رهبری کیلیان امباپه جیوه‌دار، قهرمان جام جهانی فوتبال 2018 شد و به فینال جام جهانی فوتبال 2022 رسید، جایی که در ضربات پنالتی مغلوب آرژانتین لیونل مسی شد.

انگلیس که به دلیل برآورده نکردن انتظارات ضربه های زیادی خورده است، همچنین بهتر از بلژیک عمل کرده و به فینال یورو 2020 رسیده است.

علاوه بر این، هر سه تیم شانس قهرمانی یورو 2024 را دارند و به راحتی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا می کنند.

https://sportslens.com/news/de-bruyne-spoiled-brat-after-belgium-loss/ منبع: