دی لیخت 100 درصد در بایرن احیا خواهد شد


سرویس خبر شماره: 1834486
جولای 29, 1401 @ 9:20 ب.ظ
819 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کارشناس هلندی صفحه 433

ماتییس دی لیخت در روزهای اخیر رسما به بایرن مونیخ پیوست تا به یکی از بزرگترین خریدهای تابستانی این تیم تبدیل شود. او قراردادی 5 ساله با باواریایی ها امضا کرد و تا سال 2027 برای بایرن بازی خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سام ون راالته، کارشناس هلندی اکانت اینستاگرام 433، هوادار دواتسه آژاکس، در مورد ماتیس دی لیخت و انتقال او به بایرن مونیخ با رسانه های آلمانی صحبت کرد.

اما از زمانی که دی لیخت به یوونتوس پیوست، او را مانند روزهای آژاکس ندیده ایم. دی لیخت در دو فصل اخیر مشکلاتی داشته و البته باید گفت که یوونتوس در این دو فصل نیز دچار مشکل شده است. اما به نظر من بایرن و بوندسلیگا بهترین گزینه برای دی لیخت هستند. یولیان ناگلزمن بهترین مربی ممکن برای او خواهد بود، زیرا سبک بازی تیمش بسیار شبیه به آژاکس در بازی دی لیخت است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کارشناس هلندی اکانت معروف اینستاگرام 433 با رسانه های آلمانی درباره ماتیس دی لیخت و حضورش در بایرن مونیخ صحبت کرد.

دی لیخت قبل از پیوستن به بایرن مونیخ در یوونتوس و آژاکس بازی می کرد. او دوران جوانی خود را در آژاکس گذراند. او با قراردادی بزرگ به یوونتوس پیوست اما نتوانست انتظارات خود را در این تیم برآورده کند. دی لیخت برای آژاکس بازی کرد که در سال 2019 به طرز شگفت انگیزی ظاهر شد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید.

سام ون رائلت در این مصاحبه گفت: با توجه به خصوصیاتی که از دی لیخت در آژاکس دیدیم، او یک رهبر طبیعی است. او زمانی که هنوز 20 سالش نشده بود کاپیتان آژاکس بود. من در بازی آژاکس و یوونتوس دیدم. که دی لیخت گل پیروزی آژاکس را به ثمر رساند و این تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند. من در ورزشگاه تورین بودم، چه گل استثنایی.