دی ماریا بهترین خرید فصل و پدیده است

بهترین خرید تابستانی؟ آنخل دی ماریا یک پدیده است و ما هنوز آن را کشف نکرده ایم. ما 15 سال است که دی ماریا را می شناسیم و البته مطبوعات همیشه او را دست کم گرفته اند. آنخل دی ماریا بازیکنی است که همیشه می تواند در سرنوشت یک مسابقه تفاوت ایجاد کند. او در حال حاضر بهترین بازیکن سری آ محسوب می شود و تماشای بازی او برای من لذت بخش است. علیرغم همه چیزهایی که در مورد دی ماریا گفته شد، او بازیکن بزرگ و سخت کوشی است. اگر یوونتوس در این فصل از قدرت این بازیکن استفاده کند، می تواند نتایج درخشانی به دست آورد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنتونیو کاسانو گفت: “یوونتوس، اینتر و میلان جدی‌ترین قهرمانان و قوی‌ترین تیم‌های این فصل هستند. اینتر و یوونتوس در پنجره تابستانی قدرتمندتر شده‌اند و میلان به نظر من ضعیف‌تر، اما آگاه‌تر شده است. و بالغ شود که روسونری بتواند ثابت کند که هنوز در اوج است و امسال نیز می تواند برای عنوان قهرمانی بجنگد.


سرویس خبر شماره: 1838847
اوت 26, 1401 @ 6:34 ب.ظ
1 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آنتونیو کاسان:

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، آنخل دی ماریا را بهترین خرید تابستانی سری آ توصیف کرد.

به گزارش “ورش سه”، آنخل دی ماریا در اولین بازی فصل خود با لباس یوونتوس نمایشی باشکوه به نمایش گذاشت و توانست در 65 دقیقه مقابل ساسولو یک گل و یک پاس گل به ثمر برساند. البته این ستاره آرژانتینی در همین بازی مصدوم شد و خبرها حاکی از آن است که آنخل دی ماریا ممکن است یک ماه از میادین دور باشد. آنتونیو کاسانو از کیفیت این بازیکن تمجید کرد و گفت یوونتوس می تواند در طول فصل روی مهارت های این ستاره باتجربه حساب کند.