دی ماریا: شکست یووه تقصیر من بود، متاسفم

یوونتوس امشب در هفته هشتم سری آ یک نمایش کابوس‌وار دیگر را تجربه کرد تا با نتیجه 1-0 مغلوب مونزا شود. مونزای که اولین بردش در سری آ.


سرویس خبر شماره: 1844327
27 سپتامبر 1401 ساعت 10:15 ب.ظ
1.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

پس از پایان بازی، هواداران یووه از دی ماریا انتقاد کردند و او را مقصر اصلی این باخت دیدند. وی با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: می خواهم از همه به خاطر واکنش نامناسبی که در زمین داشتم عذرخواهی کنم. من در یک دوره سخت تیم را به 10 بازیکن رساندم و این به قیمت بازی برای ما تمام شد. شکست ما تقصیر من است. من واقعا متاسفم. من یک حرفه ای هستم، اما در عین حال انسان هستم و انسان ها حق دارند اشتباه کنند. من اشتباهم را می پذیرم و عذرخواهی می کنم“.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کمی پیش از پایان نیمه اول، یوونتوس با موقعیتی غیرمنتظره مواجه شد که آنخل دی ماریا که امید زیادی به بیانکونری ها داشت، آرماندو ایزو مدافع مونزا را با آرنج زد و با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

آنخل دی ماریا که به دلیل اخراجش در دیدار یوونتوس و مونزا مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی از آنها عذرخواهی کرد.

دی ماریا: شکست یووه تقصیر من بود، متاسفم

اگرچه یوونتوس حتی قبل از اخراج دی ماریا ضعیف عمل کرد، اما خروج او روحیه بازیکنان یوونتوس را بیش از حد انتظار تخریب کرد. در نهایت، مونزا در نیمه دوم در 10 دروازه یوونتوس را باز کرد تا یک شکست تحقیرآمیز را به بیانکونری تحمیل کند.