دی یانگ این کار را نکرد. ظهور یونایتد برای جذب ستاره رئال

مارکا در این رابطه نوشت که اگرچه یونایتد بیشتر روی تقویت خط حمله خود تمرکز کرده است، اما پس از ناکامی در جذب فرانکی دی یونگ و اصرار اریک تن هاچ برای جذب یک هافبک، قصد دارند پیشنهاد رسمی برای کازمیرو به رئال ارائه کنند. این پیشنهاد هنوز نرسیده است اما مارکا ادعا می کند که در روزهای آینده اخبار بیشتری در مورد کازمیرو و منچستریونایتد خواهیم شنید. کاسمیرو در هفته اول لالیگا مقابل آلمریا روی نیمکت بود و اورلین شوامنی که رئال را به قیمت 80 میلیون یورو خریده بود به میدان رفت. ستاره برزیلی در اواخر بازی وارد زمین شد و در پایان کارلو آنچلوتی گفت که به او استراحت داده است.

در شرایطی که شایعات جدایی کریستیانو رونالدو بیش از هر زمان دیگری شنیده می شود، روزنامه مارکا از تمایل یونایتد برای جذب کازمیرو خبر می دهد. هافبک برزیلی 30 ساله رئال مادرید جایگاه ثابتی در ترکیب رئال دارد و مهره کلیدی کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید است.

امروز مارکا مدعی شد منچستریونایتد در روزهای آینده پیشنهاد رسمی به رئال مادرید برای کاسمیرو خواهد داد.


سرویس خبر شماره: 1838664
25 اوت 1401 @ 6:45 بعد از ظهر
2.8K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

کاسمیرو در لیست شیاطین سرخ

کاسمیرو در تابستان 2013 با مبلغ 6 میلیون یورو از سائوپائولو به خدمت گرفته شد و پس از یک فصل حضور قرضی در پورتو از تابستان 2015 به بازیکنی موثر و بی بدیل رئال تبدیل شد.منچستریونایتد تابستان گذشته رافائل واران را در رئال خرید. آیا کازمیرو خرید بعدی یونایتد از رئال خواهد بود؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شکست های متوالی در لیگ برتر انگلیس و در انتهای جدول، منچستریونایتد به دنبال تقویت خط حمله و خط میانی خود است و تنها دو هفته تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده است.