دی یونگ و ترک اردوگاه هلند؛ مصدومیت جدی بود

دمبله در حال حاضر در اردوی تیم ملی فرانسه به سر می برد و مصدومیتش جدی نیست. حال باید دید وضعیت رونالد آرائوخو چگونه خواهد بود و به بارسلونا برمی گردد یا در اردوی تیم ملی کشورش در اتریش می ماند. سه هفته مانده به ال کلاسیکو، وضعیت مصدومیت چهار بازیکن بارسا نگران کننده است و احتمالا خبر خوبی برای ژاوی هرناندز نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در دو روز گذشته بسیار بدشانس بوده و پنج بازیکن این تیم در دیدارهای داخلی مصدوم شده اند. شب گذشته ژول کونده در جریان بازی فرانسه و اتریش از ناحیه ران پای چپ آسیب دید. عثمان دمبله هم مصدوم است اما مشکلش جدی نیست. ممفیس دیپای و فرانکی دی یونگ در دیدار هلند و لهستان از ناحیه همسترینگ آسیب دیدند. امروز رونالد آرائوخو در دیدار دوستانه اروگوئه و ایران مصدوم شد.


سرویس خبر شماره: 1845037
01 مه 1401 در 10:40 ب.ظ.
1.6 هزار |

0نقطه نظر

فرانکی دی یونگ ساعاتی پیش به دلیل شدت مصدومیت اردوی تیم ملی هلند را ترک کرد و به بارسلونا بازگشت. پیش از این دو بازیکن دیگر بارسا نیز به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی خود را ترک کردند.

دی یونگ و ترک اردوگاه هلند؛  مصدومیت جدی بود

به گزارش موندپورتیوو، کونده امروز از پاریس به بارسلونا بازگشت و در اختیار تیم پزشکی بارسا قرار گرفت. دیپای صبح امروز به بارسلونا بازگشت زیرا مصدومیت او جدی تر از آن چیزی است که قبلا تصور می شد. امشب با تصمیم کادر فنی هلند، فرانکی دی یونگ اردو را ترک کرد و به بارسلونا بازگشت. به نظر می رسد مصدومیت دی یانگ نیز جدی است. گفته می شد که دی یونگ از دیپای وضعیت بهتری دارد، اما اینطور نبود.