رئال باید همین الان به سراغ امباپه برود

گوتی ادامه داد:شما می توانید از حضور آن در باشگاه استفاده کنید زیرا می تواند چیزهای بزرگی به باشگاه بدهد. او بازیکنی است که از همه باشگاه ها استقبال خواهد کرد. کیلیان بازیکنی است که برای رئال مادرید ساخته شده است. اگر او می خواهد به تمام آنچه رونالدو و مسی به دست آورده اند برسد، باید به رئال مادرید بپیوندد زیرا در پی اس جی به آن هدف نخواهد رسید. فکر می کنم رئال باید دوباره روند خرید خود را آغاز کند. بازیکنان زیادی مثل او وجود ندارند که بازی را تغییر دهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

برای ستاره سابق رئال مادرید، باشگاه هرگز نباید درهای خود را به روی فوق ستاره ای مانند کیلیان امبابا ببندد و باید به زودی روند جذب را از سر بگیرد.

رئال باید همین الان به سراغ امباپه برود

امباپه در جام جهانی با فرانسه درخشید و موفق شد 8 گل به ثمر برساند، از جمله سه گل در فینال مقابل آرژانتین، اگرچه در نهایت نتوانست قهرمانی را 4 سال قبل تکرار کند.

گوتی به درک عصبانیت رئال مادرید فکر می کند، اما فوق ستاره ای مانند امباپه باید روزی برای رئال مادرید بازی کند.:”بهترین بازیکنان همیشه باید در رئال مادرید بازی کنند. وقتی امبابا به رئال مادرید نیامد، نه تنها برای باشگاه، بلکه برای لیگ هم عصبانی بودم. من همیشه گفته ام که بهترین بازیکنان باید در لالیگا بازی کنند. من می دانم که رئالیس به دلیل اتفاقات گذشته با او عصبانی است و او را نبخشیده است. منطقی است که بسیاری از رئال مادرید در آن زمان ناراحت بودند، اما اکنون با گذشت زمان می توان نتیجه گرفت که تصمیم او شخصی بوده و رئال مادرید نمی تواند و نباید درهای خود را به روی بازیکن فوق العاده ای مانند او ببندد. »


سرویس خبر شماره: 1860380
29 دسامبر 1401 ساعت 6:50 ب.ظ.
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گوتی:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در اردیبهشت ماه و در شرایطی که به نظر می رسید انتقال کیلیان امباپهستاره جوان فرانسوی پاری سن ژرمناین بازیکن در رئال مادرید قرارداد خود را برای سه سال دیگر تمدید کرد و سیاره فوتبال را شوکه کرد. سرمربی جدید پاری سن ژرمن اخیرا گفته است که تصمیم آینده مربوط به کیلیان امبابا است و باشگاه فرانسوی در حال حاضر باید از توانایی های این ستاره تکنیکی در تیمش استفاده کند.