رئال با شکوه تر است، اما چلسی در حال صعود است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب رئال مادرید در استمفوردبریج لندن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان چلسی است. دو تیم فصل گذشته در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که در مادرید 1-1 به پایان رسید اما در لندن چلسی با نتیجه 2-0 پیروز شد و به فینال رسید و در نهایت جام را بالای سر برد. در واقع بازی امشب می تواند انتقامی برای رئال باشد.

گارسیا به دیلی میل گفت: رئال باشگاه بزرگی است و تاریخ باشکوهی به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا دارد، اما نمی توان با قاطعیت در مورد این تیم اظهار نظر کرد. کار بی ثبات و البته غیرقابل پیش بینی واقعی و آن را مقابل PSG ثابت کرد. هافبک رئال در بازی شنبه مقابل سلتا خنثی شد و نگران کننده کار کرد. آنها نتوانستند بازی کنند و مرکز زمین را به سلتا دادند. چلسی در آن سوی زمین است و ما نمی دانیم چه چیزی در انتظار شماست.

ستاره سابق بارسا و لیورپول اسپانیا می گوید شانس چلسی برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بیشتر از رئال است.


سرویس خبر شماره: 1818380 |
17 جولای 1401 15:35 |
435 |

0نظرات

لوئیس گارسیا:

رئال رهبر لالیگا و اولین شانس قهرمانی در این رقابت است. این در حالی است که چلسی در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و روز شنبه در خانه با نتیجه 1-4 مغلوب برنتفورد شد. با این حال، لوئیس گارسیا، ستاره سابق بارسا و لیورپول معتقد است که چلسی در نهایت به نیمه نهایی خواهد رسید.

گارسیا ادامه داد: پیش بینی سخت است اما فکر می کنم چلسی شانس بیشتری برای صعود دارد. آنها تیم کامل تری هستند و به خصوص با سیستم چرخشی توماس توخل، می توانند در یک سوم پایانی بازی سردتر از رئال کار کنند. “البته نمی دانم امشب با کدام رئال مادرید روبرو خواهیم شد و اظهار نظر سخت است، اما همچنان فکر می کنم چلسی شانس بیشتری دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی