رئال به بایرن مشکوک است: چیزی اشتباه است!


سرویس خبر شماره: 2049009
27 ژوئن 1403 در 1:16 ب.ظ.
1.4K |

0نقطه نظر

آیا دیویس می تواند مجانی برود؟

در رئال مادرید موضع جدید بایرن در قبال آلفونسو دیویس را درک نمی کنیم و معتقدیم که سناریوی جدید نسبت به او دور از واقعیت است.

رئال به بایرن مشکوک است: چیزی اشتباه است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آینده آلفونسو دیویس 23 ساله در 48 ساعت گذشته چرخش 180 درجه ای داشته است. قرارداد مدافع کناری کانادایی با بایرن در سال 2025 به پایان می رسد و تاکنون پیشنهادات تیم آلمانی برای تمدید او را رد کرده است. در مواجهه با این سناریو، در آلمان گفته می شود که مسئولان بایرن موضع جدیدی اتخاذ کرده اند.

مدیرانی که در حال حاضر قصد ندارند پیشنهاد جدیدی به دیویس بدهند و در تابستان امسال قصد فروش او را ندارند. در آلمان گفته می شود که بایرن حالا هیچ مخالفتی با جدایی مجانی دیویس ندارد که رئال مادرید اصلا اعتقادی به این موضوع ندارد.

2042959

مسئولان واقعی نسبت به تغییر نگرش بایرن محتاط هستند. آنها باور ندارند که آلمانی ها سال آینده دیویس را مجانی رها کنند. آنها در رئال بسیار حواسشان به همه اتفاقاتی است که در اطراف مدافع کانادایی می افتد و خوشحال خواهند شد که مجبور به پرداخت هزینه انتقال او نیستند، اما به نظر می رسد چیزی اشتباه است.

بایرن 60 میلیون می خواهد اما رئال به این رقم نزدیک نمی شود و حداکثر 30 میلیون یورو می دهد. رئال زنگ خطر را به صدا درآورده است زیرا سایر تیم ها، عمدتاً از لیگ برتر، دیویس را در تابستان امسال می خواهند.

در حال حاضر رئال مادرید منتظر است ببیند چه اتفاقی برای دیویس در بایرن می افتد و متقاعد شده است که برای خرید او وارد رقابت نمی شود. رئال 30 میلیون یورو بیشتر پرداخت نمی کند و اگر بایرن راضی نباشد کنار می کشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی