رئال مادرید امشب فقط می خواهد برنده شود

فکر می کنم این دربی خیلی نزدیک باشد. اتلتیکو مادرید تیم بسیار قدرتمندی است و گل های زیادی دریافت نمی کند. ما باید روی بازی خود تمرکز کنیم و عملکرد خوبی ارائه دهیم. ما بازیکنانی داریم که سرنوشت یک بازی را رقم می زنند و این یک مزیت بزرگ برای ما است.

دنی سبایوس گفت: ما در فرم بسیار خوبی به سر می بریم و پس از نمایش های خوب در لالیگا و لیگ قهرمانان به این بازی می آییم. این بازی در زمان خوبی برگزار می شود و ما با تیم بزرگی روبرو هستیم. ما تا حد امکان تلاش خواهیم کرد. ما تمام تلاش خود را برای پیروزی قبل از بازی های ملی انجام می دهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این فصل رئال مادرید در دربی مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف اتلتیکو می رود که تا اینجای کار در تمامی بازی های خود پیروز شده است اما شرایط شاگردان دیگو سیمئونه چندان خوب نیست. دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید تاکید کرده است که در این دیدار نیز مانند همه دیدارها فقط برای پیروزی بازی خواهند کرد.

این یک دربی ویژه برای هواداران است. رئال مادرید باید طوری وارد زمین شود که انگار یک بازی عادی دیگر است و ما باید از همان ابتدا و مانند بازی های قبلی برای پیروزی تلاش کنیم. هواداران رئال مادرید همیشه پشت ما هستند، چه در روزهای خوب و چه در بد. ما انتظار داریم آنها در این دربی کنار ما باشند و تیم را تشویق می کنیم تا در بازی مقابل اتلتیکو پیروز شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844311
27 سپتامبر 1401 ساعت 20:13 |
1.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

دنی سبایوس:

دنی سبایوس، ستاره رئال مادرید مدعی شد که تیمش برای دربی مقابل اتلتیکو در زمان مناسب آماده می شود.

رئال مادرید امشب فقط می خواهد برنده شود