رئال مادرید برای جذب میگل گوتیرز مردد است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

منچستریونایتد برای جذب میگل گوتیرز، مدافع چپ خیرونا، تقویت مثبتی دریافت کرده است.

پس از یک بحران مصدومیت در فصل گذشته، مشخص شد که منچستریونایتد به شدت نیاز به تقویت بیشتر در دفاع دارد تا بتواند در خط دفاعی مستحکم بماند.

در حالی که تایرل مالاسیا در این فصل از بازی خارج شده بود، لوک شاو، مدافع چپ اصلی خود با یک بحران مصدومیت مواجه شد و در جریان پیروزی 2-1 یونایتد مقابل لوتون تاون در ماه فوریه، لنگ لنگان از زمین خارج شد و تا پایان فصل دور ماند. فصل

مصدومیت عضلانی ناشی از آن، همراه با سایر ناکامی ها، باعث شد تا بازیکن ملی پوش انگلیسی تنها 15 بازی در تمام رقابت ها انجام دهد.

در نتیجه، دیوگو دالوت، مدافع راست مجبور شد طرف را عوض کند در حالی که آرون وان-بیساکا جناح راست را پوشش می داد.

اگرچه به نظر می رسد که شاو در مسیر بهبودی است، یونایتد به وضوح به مدافعان کناری اضافی در صورت آسیب دیدگی بیشتر نیاز دارد.

یکی از شانس هایی که توجه یونایتد را به خود جلب کرده، گوتیرز، مدافع چپ خیرونا است.

در ماه مارس، The Peoples Person اشاره کرد که طبق گزارش ها، یونایتد پیشاهنگانی را برای تماشای مدافع خیرونا برای چندین هفته فرستاده است.

طولی نکشید که باشگاه های دیگر به مسابقه پیوستند، با این حال، آرسنال ظاهراً این بازیکن 22 ساله را راه حلی برای مشکلات دفاعی خود معرفی کرد.

هفته‌ها بعد، به نظر می‌رسید که رقابت برای گوتیرز بیشتر شده و رئال مادرید به دنبال بازگرداندن او به باشگاه است.

مادرید علاوه بر داشتن 50 درصد از حقوق فارغ التحصیل آکادمی خود، بند بازپرداخت 8 میلیون یورویی نیز برای این بازیکن دارد که به آنها برتری نسبت به یونایتد و سایر رقبا خواهد داد که باید حدود 35 یورو هزینه کنند. میلیون برای انتقال او

با این حال، خوشبختانه برای یونایتد، به نظر می رسد که باشگاه اسپانیایی ممکن است آنطور که انتظار می رفت مشتاق جذب گوتیرز نباشد.

Fichajes صبح امروز گزارش داد که مادرید هنوز اقدامی برای جذب گوتیرز انجام نداده است زیرا آنها همچنان به نظارت بر در دسترس بودن آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ ادامه می دهند.

اگر یونایتد به دنبال جذب یک مدافع جوان و مقرون به صرفه باشد که به طور بالقوه می تواند سال های آینده به باشگاه خدمت کند، گوتیرز ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/29/real-madrid-hesitant-to-sign-miguel-gutierrez-282205/ منبع: