رئال مادرید به دنبال پیروزی در دربی بود


سرویس خبر شماره: 1823451 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 12:51 |
10,044 امتیاز خبر|

7نظرات

یان اوبلاک:

یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکو مادرید، گل این تیم را کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توصیف کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید شب گذشته با کلین شیت یان اوبلاک و تک گل یانیک کاراسکو از روی نقطه پنالتی، سد رئال مادرید در دربی مادرید را شکست و شرایط خود را برای رسیدن به قهرمان لیگ بهتر کرد. یان اوبلاک مدعی شد رئال مادرید برای کسب سه امتیاز وارد زمین شد اما اتلتیکو این فرصت را داشت که قبل از سوت پایان بازی را تمام کند.

رئال مادرید روز چهارشنبه 120 دقیقه بازی کرد و بازی مقابل چنین تیمی کار آسانی نیست. کل مسابقه را نمی شد آنقدر بالا بازی کرد و مجبور شدیم چند دقیقه در زمین خودمان باشیم. موقعیت‌هایی داشتیم، اما به پایان نرسیدیم، بنابراین اوضاع کمی پیچیده شد. فشار را از روی دوش خود برنخواهیم داشت، زیرا هنوز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مطمئن نیستیم. این فشار تا نهایی شدن سهمیه وجود دارد. سعی می کنیم روز چهارشنبه بهترین عملکردمان را انجام دهیم و گل های زیادی برای اتلتیکو تا پایان فصل باقی مانده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی “برنده شدن در یک بازی بسیار دشوار برای اتلتیکو مادرید مهم بود. رئال مادرید پیروز شد، اما آنها نیز خوب بازی کردند و می خواستند سه امتیاز را کسب کنند. ما در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم، اما به پایان نرسیدیم و نشدیم. یان اوبلاک گفت. خوشبختانه یکی از گل های ما با کلین شیت مهار شد، خیلی خوشحالم که این سه امتیاز را کسب کردم، سه بازی تا پایان فصل باقی مانده است و گام بزرگی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود. .