رئال مادرید تعقیب کنندگان و برنامه بی امان پیش از تساوی لیورپول – لیورپول اف سی

در همین حال، کلوپ امیدوار است بتواند در زمان ورود به ویرجیل فن دایک، ابراهیما کوناته و دیوگو جوتا تماس بگیرد.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/real-madrid-the-chasers-and-face-relentless-schedule-ahead-of-liverpool-tie/ منبع:

آن‌ها می‌دانند که چگونه در لحظات مهم آن را روشن کنند، اگرچه، همانطور که در فصل گذشته شاهد بودیم، و حتی با وجود دوره‌ای از انتقال دور از کهنه‌سربازان خود، همچنان قادر به این کار هستند.

از سوی دیگر، لیورپول 11 بار در لیگ امتیاز کاهش داده است و 6 باخت را از دست داده است که 57.9 درصد از 19 بازی انجام شده در این فصل را به خود اختصاص داده است.

پاریس، فرانسه - 27 مه: تیبو کورتوا از رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی رئال مادرید در ورزشگاه دو فرانس در 27 مه 2022 در پاریس، فرانسه با رسانه ها صحبت می کند.  رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 28 می 2022 به مصاف لیورپول خواهد رفت (عکس از یوفا)

با این حال، این اعداد کل داستان رئال مادرید را بیان نمی کنند.

تعقیب بارسلونا

آنها پنج بار امتیازات را از دست داده اند و فقط دو بار باخته اند و تنها غول های کاتالونیایی مدعی رکورد بهتر (یک شکست) در لیگ برتر اسپانیا هستند.

پاریس، فرانسه - شنبه، 28 می 2022: سرمربی رئال مادرید کارلو آنچلوتی (L) و مدیر لیورپول، یورگن کلوپ، قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول اف سی و رئال مادرید در ورزشگاه دو فرانس در آغوش گرفتند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر هستند دوم لالیگابا 5 امتیاز کمتر از بارسلونا صدرنشین پس از 18 بازی.

یک تضاد کامل با فرم دفاعی فعلی قرمزها، با میانگین 1.3 گل خورده در هر بازی در لیگ برتر.

قهرمانی تیبو کورتوا از زمان بازگشت از تعطیلات جام جهانی بیشتر از آنچه آنچلوتی آنجلوتی را قابل قبول بداند مورد نیاز بوده است و آنها بیشتر به گل های دیررس متکی شده اند.

این تساوی در افق خودنمایی می کند و اکنون در خارج از هر دو جام داخلی، چشم ها با امید و بدبینی به سمت آن دوخته شده است.

در آستانه بازی رفت، رئال مادرید 6 بازی دیگر را قبل از رسیدن به آنفیلد انجام خواهد داد، در حالی که لیورپول سه بازی در 14 روز را تجربه کرده است.

تیم کلوپ به انگلیس محدود شده است، اما رئال مادرید در اواسط فوریه برای جام باشگاه های جهان به مراکش می رود و آنها این شش بازی را در عرض 16 روز انجام خواهند داد.

50% بازی بیشتر

رئال دو بازی از 9 بازی اخیر خود را از زمان بازگشت از تعطیلات جام جهانی شکست داده است، در همان دوره از بازی ها، قرمزها 4 شکست را تجربه کرده اند.

بازی رفت مرحله یک شانزدهم اخیر لیورپول مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان کمتر از 21 روز دیگر برگزار می شود و منصفانه است که بگوییم دو باشگاه در شرایط متضادی قرار دارند.

شاگردان یورگن کلوپ قبل از بازی رفت سه بازی در لیگ برتر را برگزار خواهند کرد، در حالی که رئال می تواند شش بازی برای انجام آن داشته باشد.

مصدومیت ها و فرم نقش مهمی را ایفا می کنند، اما رئال مادرید قبل از مرحله یک شانزدهم نهایی چگونه است؟

تیم اسپانیایی با 38 گل تا به امروز بیشترین گل را در لالیگا به ثمر رسانده است، تنها یک تیم آنها را بدون گل نگه داشته است – رئال سوسیداد – و به طور متوسط ​​0.88 گل در هر بازی در لیگ برتر دریافت کرده است.

کریم بنزما، برنده توپ طلا، با 16 گل در تمامی رقابت‌ها در صدر جدول گلزنان قرار دارد و وینیسیوس جونیور (12) و فدریکو والورده (8) سه گلزن برتر را تکمیل می‌کنند.

تکرار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در مرحله حذفی اول برگزار می شود و آنفیلد میزبان بازی رفت در 21 فوریه قبل از سفر به برنابئو در 15 مارس است.

آنچلوتی در حال حاضر نگرانی هایی برای مصدومیت ندارد که احتمالاً تا سفر به لیورپول تمدید شود، اگرچه برنامه بی امان آنها می تواند نقش خود را ایفا کند.

رکورد رئال در تمام مسابقات به همین میزان است 21 پیروزی، پنج تساوی و چهار شکستدر حالی که تنها بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا با بیش از یک گل شکست خورد.

استانبول، ترکیه - پنجشنبه، 25 آگوست 2022: بهترین بازیکن مرد یوفا، کریم بنزما از رئال مادرید CF و مربی مرد سال یوفا، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پایان لیگ قهرمانان اروپا برای عکس گرفتن. قرعه کشی مرحله گروهی 2022/23 در مرکز کنگره هالیک در 25 آگوست 2022 در استانبول، ترکیه.  (عکس از یوفا)