رئال متوجه شد، شانس آنچلوتی معروف است


سرویس خبر شماره: 1822873 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 17:43 |
2,328 امتیاز خبر|

2نظرات

فابیو کاپلو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کی فکرش را می کرد رئال مادریدی که تا دقیقه 90 با یک گل از سیتی عقب بود و در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد، بالاخره بتواند به قهرمان فینال لیگ برسد؟ ? چنین چیزی فقط می تواند از رئال مادرید بیاید. دو گل رودریگو در دقایق 90 و 91 به اضافه گل دقیقه 5 کریم بنزما در وقت اضافه اول، در نهایت منجر به پیروزی 3-1 رئال مادرید و صعود به فینال پاریس مقابل لیورپول شد.

فابیو کاپلو سرمربی بازنشسته ایتالیایی که چند سالی است بازنشسته شده است، درباره بازی شب گذشته رئال مادرید و سیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

فابیو کاپلو که دو فصل مربی رئال مادرید بود و دو بار قهرمان لالیگا شد، درباره بازی دیشب به اسکای اسپورت گفت: امشب رئال مادرید را در زمین دیدم که به قدرت و قدرت خود ایمان داشت. چند موقعیت خوب در طول بازی ایجاد کرد که وینیسیوس بهترین موقعیت خود را در شروع نیمه دوم از دست داد. او یک فرصت خوب دیگر هم داشت که از آن استفاده نکرد. رئال در چند صحنه که در باز نشد خوش شانس بود و باید بگویم شانس کارلو آنچلوتی معروف است. در مجموع بازی رئال را دوست داشتم و شایسته پیروزی و رسیدن به فینال بودم.

کاپلو ادامه داد: رئال استراتژی درستی در زمین داشت. من گفتم دفاع خوب در بازی برگشت پیش نیاز رئال مادرید است و آنها این کار را به خوبی انجام دادند. عملکرد دفاعی رئال برای صعود کافی بود. صحنه ای که فرلاند مندی توپ را از روی خط برگرداند بسیار کلیدی بود. مادریدی ها در بازی ماندند و توانستند نتیجه را به لطف ایمان و روحیه تزلزل ناپذیرشان برگردانند.



مجله اخبار فوتبال خارجی