رئال مقابل زلاتان جدید؛ تکرار خاطرات تلخ 2020؟

سوسیداد امشب به مصاف الکساندر آیزاک رئال سوئد می رود که دو سال پیش در پیروزی 4-3 مقابل گلکسی نقشی کلیدی ایفا کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب در برنابئو میزبان رئال سوسیداد است. بازی بسیار مهم قبل از بازی مقابل پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا. سویا دیشب در آلاوس توقف کرد تا رئال بهترین شانس خود را برای کم کردن فاصله خود در بالای جدول بدهد. رئال در صورت پیروزی فاصله اش با سویا را به 8 امتیاز افزایش می دهد.

ایزاک که در تابستان امسال هدف بارسا بوده و آرسنال نیز در زمستان مورد انتقال قرار گرفته است، در این فصل عملکرد خوبی نداشته و تنها 4 گل به ثمر رسانده است. او هنوز در سال 2022 گل نزده است و پس از دو بازی روی نیمکت با استراحت کافی به برنابئو بازخواهد گشت. فصل گذشته بازی های رئال در دی استفانو برگزار شد و ایسک با تصمیم سرمربی یک دقیقه هم در این ورزشگاه بازی نکرد.


سرویس خبر شماره: 1813789 |
14 مارس 1400 در 15:15 |
3,597 |

4نظرات

گزارش:

حریف اما تیمی بسته نیست و در رده ششم جدول قرار دارد. رئال مادرید در بازی سوسیداد با دو گل پیروز شد اما یکی از خاطرات تلخ رئال مادرید در دو سال گذشته همین است. در زمستان 2020، قبل از همه‌گیری کرونا، دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در برنابئو به مصاف هم رفتند، جایی که سوسیه داد با نتیجه 4-3 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. ستاره سوسیداد الکساندر ایساک از سوئد بود که توانست دو برابر شود و شبی درخشان داشته باشد. بهترین شب فوتبال ایزاک که به زلاتان جدید معروف است.

رئال در این فصل در لالیگا در خانه شکست نخورده است و این اولین شانس آنها برای پیروزی در امشب است. باید دید ایسک می تواند خاطره دو سال پیش را تکرار کند یا قدرت خط دفاعی مستحکم رئال کم رنگ خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی