رئال منتظر چراغ سبز پاری سن ژرمن برای معرفی تاریخی است


سرویس خبر شماره: 2022010
29 اردیبهشت 1403 ساعت 02:43 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

پاریس قبول میکنه؟

برگزاری مراسم معارفه کیلیان امباپه قبل از یورو 2024 منوط به کسب مجوز از پاری سن ژرمن است و مشخص نیست که او چراغ سبز دریافت خواهد کرد یا خیر.

رئال منتظر چراغ سبز پاری سن ژرمن برای معرفی تاریخی است

به گزارش “ورش سه”، توافق رئال مادرید و امباپه نهایی شده و تنها اعلام رسمی امضای قرارداد او باقی مانده است و اینجاست که آشفتگی بزرگی رخ می دهد. رئال مادرید می خواهد در هفته اول ژوئن این انتقال را اعلام کند و این بازیکن را معرفی کند. مقدمه ای بعد از فینال لیگ قهرمانان و قبل از جام ملت های اروپا، اما کار آسانی نیست.

امباپه تا 30 ژوئن بازیکن پاری سن ژرمن است و رئال مادرید باید برای معرفی این مهاجم از باشگاه فرانسوی مجوز بگیرد، اما با توجه به روابط بسیار ضعیف رئال مادرید و پاری سن ژرمن، این کار اصلا آسان نیست.

2021923

اگر پاری سن ژرمن تایید نکند، صعود امباپه بعد از یورو 2024 انجام می شود، که رئال مادرید می خواهد از آن اجتناب کند زیرا آرزوی آنها این است که او به عنوان بازیکن رئال مادرید در مسابقات اروپایی شرکت کند. باشگاه مطمئن است که همه چیز حل خواهد شد، اما اگر باید امباپه را در ماه جولای معرفی کنند، تا آن زمان صبر خواهند کرد.

رئال مادرید نیز باید با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق برسد زیرا امباپه قرار است از هفته اول ژوئن به اردوی تیم فرانسه اضافه شود. فرانسه در 5 ژوئن در متز با لوکزامبورگ و در 9 ژوئن در بوردو با کانادا روبرو خواهد شد. با این حال، رئال مادرید معتقد است امباپه مشکلی برای ترک اردو در یکی از روزهای استراحت و سفر به مادرید نخواهد داشت.

به هر حال رئال مادرید منتظر تصمیم پاری سن ژرمن برای معرفی امباپه به شکلی خاص و باشکوه است. تاریخ معرفی نیز همچنان در هاله ای از ابهام است.

مجله اخبار فوتبال خارجی