رئال چه راحت این مهاجم را از دست داد!

یوویچ در پایان بازی در صفحه توئیتر خود نوشت:شروع خوبی برای فصل جدید. من برای بازی های بعدی هیجان زده هستم و خوشحالم که اولین گل فصل را به ثمر رساندم.”

جالب اینجاست که کاسمیرو و مارسلو، دو هم تیمی سابق او در رئال، در این پست به یوویچ تبریک گفتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مجله Tutosport در مورد یوویچ نوشت: یوویچ همه را به یاد لوکا تونی انداخت. اگرچه او در بهترین فرم بدنی خود نبود، اما نشان داد که می تواند مهاجم مورد نیاز فیورنتینا باشد. شاید بتوان گفت که رئال او را به راحتی از دست داد.

La Gazzetta dello Sport به آن نمره 7 داد و نوشت که یوویچ خود را یک مهاجم شماره 9 کامل نشان داده است. کوریره دلو اسپورت به ستاره صربستانی امتیاز 7 داد.

لوکا یوویچ پس از ترک رئال مادرید و پیوستن به فیورنتینا، عملکرد درخشانی داشته است.

اولین بازی یوویچ در فیورنتینا عالی بود و پس از درخشش در بازی های تدارکاتی توانست دروازه کرمونزه را در هفته اول سری آ باز کند. در بازی فیورنتینا که با نتیجه 3-2 پیروز شد، یوویچ موفق شد با یک ضربه دقیق گل دوم را به ثمر برساند. از داخل محوطه جریمه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوکا یوویچ مهاجم 24 ساله صربستانی پس از جدایی از رئال مادرید به صورت آزاد به فیورنتینا پیوست و قراردادی دو ساله با این باشگاه با امکان تمدید دو فصل دیگر امضا کرد.

در حالی که رئال مجوز ترک یوویچ را به عنوان بازیکن آزاد صادر کرد، با صرف نزدیک به 60 میلیون یورو برای جذب او در تابستان 2019، عملکرد یوویچ دور از انتظار بود و او هرگز مهاجمی در حد رئال نشان نداده است.


سرویس خبر شماره: 1838635
25 اوت 1401 @ 3:35 بعد از ظهر
5.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

یوویچ به درخشش خود در فلورانس ادامه داد