رئال 2-0 اینتراخت: این جام نیز به مادرید رسید

رئال مادرید با برتری 2-0 آینتراخت فرانکفورت قهرمان سوپرکاپ اروپا شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان کارلو آنچلوتی در این بازی کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند با گل های داوید آلابا و کریم بنزما به پیروزی برسند.

روی این کرنر بود که رئال گل اول را به ثمر رساند. روی کرنر تونی کروس بود که توپ بنزما از زمین خارج شد که کاسمیرو آن را مقابل دروازه برگرداند و داوید آلابا با یک در آغوش گرفتن پای ساده بازی را 1-0 کرد.
تنها 4 دقیقه بعد بنزما توانست اختلاف را به دو گل برساند اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و در نهایت این نیمه با همان گل به پایان رسید.
رئال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و از همان دقایق اول صاحب توپ و میدان بود. اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.
در دقیقه 55 بود که وینیسیوس دوباره روی پاس فرلان مندی صاحب موقعیت شد اما ضربه او باز هم توسط تراپ مهار شد.
در ادامه بازیکنان اینتراخت پیش افتادند اما این رئال بود که می توانست در دقیقه 61 گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه دیدنی کاسمیرو به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.
فشار حملات رئال ادامه داشت تا اینکه کریم بنزما در نهایت در دقیقه 65 به دو گل رسید. روی حرکت خوب وینیسیوس از سمت چپ و پاس روی او بود که بنزما با یک ضربه حساب شده دروازه تراپ را باز کرد.

بعد از آن گل، بازی متعادلی شکل گرفت و موقعیت های زیادی روی گل نشد. دقیقه 81 بود که رئال روی یک ضدحمله توانست به گل برسد اما ضربه کروس با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
رئال مادرید در دقایق پایانی بازی را به خوبی کنترل کرد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید تا رئال مادرید بار دیگر فاتح سوپرجام اروپا شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837633
20 مرداد 1401 ساعت 01:26
4.3K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه گذشت. در دقیقه 14 بود که اولین موقعیت جدی بازی روی دروازه رئال ایجاد شد اما دایچی کامادا، مهاجم ژاپنی آینتراخت که با پاس لیندستروم صاحب موقعیت شد، نتوانست کورتوا را شکست دهد و دروازه بان رئال برگشت. توپ را با یک واکنش خوب دور کرد.
سه دقیقه بعد همه چیز برای گلزنی رئال آماده بود اما ضربه وینیسیوس راتوتا از روی خط دروازه اینتراخت دور شد تا بازی بدون گل باقی بماند.
حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 24 نوبت به تیم آلمانی رسید که دروازه رئال را تهدید کند اما این بار کورتوا با واکنشی به موقع ضربه ناوف را برگشت داد.
سپس کمی از حرارت بازی فروکش کرد تا اینکه در دقیقه 37 وینسیوس روی پاس بنزما صاحب موقعیت شد اما ضربه کات دار او توسط کوین تراپ وارد دروازه شد.