رئیس اینتر: دروغ است، بایرن بازیکن ما را نمی خواهد!


سرویس خبر شماره: 2052205
12 جولای 1403 در 7:59 ق.ظ.
3.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

جوزپه ماروتا، رئیس اینتر، علاقه بایرن مونیخ به هاکان چالهان اوغلو را رد کرد.

رئیس اینتر: دروغ است، بایرن بازیکن ما را نمی خواهد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جوزپه ماروتا، رئیس اینتر اعلام کرد که هیچ درخواستی از بایرن مونیخ برای خرید هاکان چالهان اوغلو دریافت نکرده است. این در حالی است که رسانه های آلمانی و ترکیه ای از علاقه بایرن مونیخ به این بازیکن خبر داده اند.

ماروتا به Sky Sports ایتالیا گفت: صادقانه بگویم، ما هیچ درخواستی دریافت نکرده‌ایم، اما از اظهارات و سخنان چالهان اوغلو استقبال می‌کنیم.

2049621

ماروتا همچنین تاکید کرد که تنها خرید جدید اینتر یک دروازه بان خواهد بود و شایعات در مورد انتقال آلبرت گودموندسون، مهاجم جنوا را رد کرد. او اضافه کرد: همه ما می دانیم که گودموندسون بازیکن خوبی است، اما وضعیت تهاجمی ما خوب است. ما در حال مذاکره برای یک دروازه بان هستیم.

به گفته ماروتا، اینتر نزدیک به توافق با جوزپ مارتینز، دروازه بان اسپانیایی جنوا با مبلغ 15 میلیون یورو با بند پاداش است.

با وجود مشکلات مالی و انتقال مالکیت باشگاه از Sonning به Oaktree به دلیل ناتوانی در بازپرداخت وام، ماروتا اطمینان داد که هیچ فروش عمده ای انجام نخواهد شد. وی گفت: ما با مدیریت خوب پیش می رویم و نیازی به فروش نداریم. ما دو بازیکن جدید داریم و هیچ مشکلی نداریم، همانطور که می دانید قبلا با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی قرارداد بسته ایم، بنابراین تیم ما کاملا رقابتی است.

مجله اخبار فوتبال خارجی