رئیس باشگاه بایرن: ما به ناگلزمن اعتماد کامل داریم

بایرن مونیخ در چهار بازی اخیر خود در بوندسلیگا بدون برد بوده و از این چهار بازی تنها سه امتیاز کسب کرده است. باخت اخیر 1-0 بایرن مقابل آگسبورگ، انتقادات را نسبت به یولیان ناگلزمن به اوج رساند و رسانه ها از اخراج قریب الوقوع او خبر دادند.

هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ از یولیان ناگلزمن سرمربی این تیم حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی ها هنوز تصمیمی برای اخراج سرمربی خود ندارند.

رئیس باشگاه بایرن: ما به ناگلزمن اعتماد کامل داریم

اما مدیران بایرن مونیخ امروز در اظهارنظرهای جداگانه نشان دادند که از سرمربی خود راضی هستند. الیور کان اولین مربی بود که از ناگلزمن حمایت کرد و گفت: در حال حاضر با هیچ مربی ای در ارتباط نیستیم و به ناگلزمن اعتماد داریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه بایرن مونیخ در بوندس لیگا شرایط خوبی ندارد و در بازی های اخیر خود نتایج غیرمنتظره ای دریافت کرده است و همین نتایج باعث شده تا یولیان ناگلزمن با انتقادهای بی سابقه ای مواجه شود، اما سران بایرن مونیخ از سرمربی خود حمایت کردند. چندین نظر امروز

هاینر خطاب به روزنامه مونچنر مرکوری گفت: “ما به مسیر برگشته ایم و داریم برنده می شویم. هر کسی که بایرن را می شناسد شکی در این مورد ندارد. فصل تازه شروع شده است و ما می دانیم که پتانسیل رسیدن به اهداف بزرگ خود را داریم.” . “.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844511
28 سپتامبر 1401 @ 9:59 ب.ظ
126

0نقطه نظر

هربرت هاینر، سرمربی بایرن مونیخ امروز از سرمربی بایرن حمایت کرد و گفت: “ما به یولیان ناگلزمن اعتماد کامل داریم. رهبری باشگاه و کل تیم نظر مشترکی دارند.”