رئیس باشگاه به دلیل طولانی شدن مذاکرات برای انتقال مدافع لیورپول اشاره کرد – باشگاه لیورپول

سپ فن دن برگ، مدافع لیورپول، علاقه زیادی به خود جلب می کند و باشگاه قرضی او، ماینتس، مشتاق به انجام یک معامله است، اما مدیر نقل و انتقالات آنها خاطرنشان کرد که چرا این کار زمانبر است.

اینجا آنفیلد است می‌داند که ارزش این مدافع جوان هلندی در تابستان 20 میلیون پوند در میان علاقه‌مندی‌های برنتفورد، ساوتهمپتون و باشگاه سابق ماینتس یورگن کلوپ است.

ون دن برگ از سال 2020 برای لیورپول بازی نکرده است و اخیراً در مصاحبه ای با دی تلگراف درباره اینکه چگونه باشگاه به او اعتماد نکرده است اما همچنان می‌خواهد مانع آینده او شود صحبت کرد.

کریستین هایدل، مدیر ورزشی ماینتس، بدون هیچ پیشرفتی در هیچ قراردادی، به Sky Deutschland به‌روزرسانی مختصری در مورد وضعیت ون دن برگ، که تحت تأثیر بازیکنان بین‌المللی لیورپول است، ارائه کرد.

هایدل به نقل از Fussball Transfers گفت: “ما منتظریم. ما چندین بار با لیورپول در تماس بوده ایم.

وقتی لیورپول تمرینات خود را آغاز می‌کند، یک مدافع میانی در آنجا وجود نخواهد داشت، زیرا همه آنها در مسابقات قهرمانی اروپا و کوپا آمریکا حضور دارند و سپس می‌خواهند نگاهی بیندازند و وقت خود را صرف کنند.

2RWF3PX ماینتس سپ ون دن برگ در جریان مسابقه فوتبال بوندسلیگا آلمان بین FSV Mainz 05 و VfB Stuttgart در ماینتس، آلمان، شنبه، 16 سپتامبر 2023. (AP Photo/Michael Probst)2RWF3PX ماینتس سپ ون دن برگ در جریان مسابقه فوتبال بوندسلیگا آلمان بین FSV Mainz 05 و VfB Stuttgart در ماینتس، آلمان، شنبه، 16 سپتامبر 2023. (AP Photo/Michael Probst)

قرمزها البته در اولین روز پیش فصل جارل کوانسا را ​​خواهند داشت، اما ویرجیل فن دایک و ابراهیما کوناته را در اختیار نخواهند داشت و این امر باعث کاهش قابل توجهی در رده های دفاع میانی ارشد آنها خواهد شد.

قابل درک است که باشگاه می خواهد ون دن برگ قبل از آخرین تماس در مورد آینده خود بازگردد و آرنه اسلات مشتاق است تا هرچه زودتر به تعداد بیشتری از بازیکنان نگاه کند.

انتظار می‌رود که فن دن برگ به کار خود ادامه دهد، اما زمان هر گونه معامله به مذاق لیورپول خوش می‌آید، حتی اگر آنها موضع این بازیکن را بدانند.

هایدل افزود: «سپ به وضوح گفته است که واقعاً دوست دارد در ماینتس بماند. ما واقعاً دوست داریم او را حفظ کنیم، حالا لیورپول نیز باید با او بازی کند.

ما به لیورپول زمان می‌دهیم و زمان می‌گیریم.»

فان دن برگ سه فصل گذشته را به صورت قرضی سپری کرده است، ابتدا با پرستون در چمپیونشیپ قبل از اقامت در آلمان با شالکه و سپس رفتن به ماینتس در فصل 2023/24.

https://www.thisisanfield.com/2024/06/club-chief-hints-at-why-liverpool-transfer-talks-for-defender-are-dragging-on/ منبع: