رئیس لالیگا: ما بیشتر از رونالدو دلتنگ مسی هستیم


سرویس خبر شماره: 1851492
11 نوامبر 1401 در 03:35 ب.ظ
2.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

رفتن مسی از بارسا یک اشتباه بود

خاویر تباس، رئیس لالیگا، بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را به بازگشت کریستیانو رونالدو به فوتبال اسپانیا ترجیح می دهد.

رئیس لالیگا: ما بیشتر از رونالدو دلتنگ مسی هستیم

آیا مسی و رونالدو در لالیگا غایب هستند؟“من بازگشت مسی را ترجیح می دهم، اما در نهایت هر دو لالیگا را ترک کردند و ما هنوز در سطح بالایی هستیم. درست است؟”



مجله اخبار فوتبال خارجی

طبس در گفت و گو با روزنامه آرژانتینی “اُله” گفت.“نه تنها لالیگا، بلکه دنیای فوتبال نیز دلتنگ لیونل مسی است. همه ما کیفیت لیگ 1 فرانسه را می دانیم و با وجود اینکه مسی در بهترین تیم این لیگ بازی می کند، توجه جهان به او قابل مقایسه نیست. او بازیکن بارسلونا بود. خوشبختانه جام جهانی به زودی آغاز می شود و ما می توانیم لیونل مسی واقعی را دوباره ببینیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خاویر تباس، رئیس لالیگا که هنوز حرف هایش علیه پاری سن ژرمن در گوشه و کنار جهان پیچید، بار دیگر به این باشگاه و لیگ یک فرانسه حمله کرد و گفت که لیونل مسی با پیوستن به پاری سن ژرمن توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. دیگر مخاطب قبلی را ندارد و زمانی که او در بارسلونا بود بازی هایش بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

تباس در مورد بازگشت احتمالی مسی به بارسا صحبت کردوقتی پاری سن ژرمن مقابل نانت بازی می کند، من حتی به خاطر مسی آن بازی را تماشا نمی کنم و بسیاری از هواداران فوتبال مثل من هستند، اما در بارسا اینطور نبود. بارسا یا نه و این به او بستگی دارد.” امیدوارم او برگردد زیرا به نفع خودش و بارسلونا و همچنین به نفع فوتبال اسپانیا است. جدایی مسی از بارسا یک اشتباه بود و هر دو طرف شکست خوردند.”