رئیس کمیسیون انضباطی: مدرکی نداریم


کد اطلاعات: 2049318
29 ژوئن 1403 ساعت 1:40 ق.ظ.
956 امتیاز خبر

1نقطه نظر

رئیس کمیسیون انضباطی درباره آخرین جزئیات پرونده مس رفسنجان صحبت کرد.

رئیس کمیسیون انضباطی: مدرکی نداریم

به گزارش “ورش سه”، ابوالفضل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با فوتبال برتر آخرین جزئیات پرونده فساد مالی مس رفسنجان را تشریح کرد. حسن زاده در ابتدا گفت: این پرونده به اطلاع دادگستری استان کرمان و با توجه به اینکه اطلاعات در سایت فدراسیون فوتبال در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار گرفته است، از هفت نفر شکایت و همزمان در مراجع ذی صلاح طرح شکایت شد. مرجع قضایی، یعنی کمیته متشکل اخلاق.

رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد: هفت متهم در دادسرای رفسنجان تحت تعقیب هستند. سه تای آنها به سازمان فدراسیون و لیگ مرتبط هستند. آنها سمت های سابق را در فدراسیون و سازمان لیگ داشتند. دو نفر مرتبط با باشگاه مس رفسنجان و دو نفر با رسانه آزاد.

او ادامه داد: در اینجا تاکید می کنم که هیچ شخص دیگری اعم از رسانه ملی، صدا و سیما، سایر کمیته های فدراسیون، مراجع قضایی و داوران برای آنها مشکلی در این زمینه ایجاد نمی کند و اگر شایعاتی وجود دارد، فقط حدس و گمان است. همزمان شکایتی از 5 نفر از 7 نفری که کمیته اخلاق را تشکیل می دهند، تشکیل شد. چون دو نفر رسانه آزاد هستند این ربطی به کمیته اخلاق ما ندارد. موضوع در حال رصد و رای گیری از طریق کمیته اخلاق و عدالت رفسنجان و نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

1856397

حسن زاده در خصوص مصاحبه با رضا جاودانی عضو کمیسیون انضباطی گفت: این مصاحبه ها تنها بیانگر دیدگاه شخصی وی بوده و ربطی به قوه قضائیه و کمیسیون انضباطی نداشته است. ما هیچ سندی در اختیار نداریم و اگر اسنادی هم هست باید در اختیار مقام قضایی ذیصلاح یعنی دادگستری رفسنجان باشد و به خاطر موقعیت ایشان نیست.

او در پایان می گوید: برخی از اوزیرها که معتقدند با رسانه ای شدن و ایجاد حواشی می توانند تاثیر مثبت یا منفی بر صعود و سقوط تیم ها داشته باشند، تمامی اقدامات آنها رصد می شود و تاکید می شود در صورت نیاز به تصمیم گیری، تنها مرجع ذی صلاح است. کمیته اخلاق و خواهش می کنم با گمانه زنی در جهتی که حواشی بیشتری ایجاد می کند جای خود را نگیرید.

مجله اخبار فوتبال داخلی