رئیس JFA: این تازه آغاز کار برای ژاپن است

کوزو تاجیما، رئیس اتحادیه فوتبال ژاپن ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ژاپن نیز در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ژاپن امروز در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی در دیداری حساس و سرنوشت ساز مقابل استرالیا قرار گرفت و موفق شد با دو گل در دقایق پایانی کائورو میتوما حریف خود را شکست دهد. مشکلی که منجر به نهایی شدن حضور ژاپن در جام جهانی قطر و صعود استرالیا به پلی آف شد.

می خواهم از موریاسو سرمربی، کادر فنی، بازیکنان و رئیس کمیته فنی سوریماچی برای کسب بلیت جام جهانی تشکر کنم. من می خواهم از جیلیگ و همچنین باشگاه های اروپایی برای بازیکنانی که به تیم ملی تحویل دادند تشکر کنم.

خیلی خوشحالم که می توانیم در جام جهانی شرکت کنیم اما از این پس رقابت واقعی برای کسب نتایج خوب در این رقابت ها آغاز می شود. بازیکنان اکنون به موفقیت در جام جهانی فکر می کنند. می خواهم در آینده به تقویت تیم کمک کنم و در کل سعی کنم تیم خوبی برای جام جهانی بسازم. ابتدا دوست دارم با تمام قدرت مقابل ویتنام بازی کنیم و از این بازی به عنوان کمکی برای جام جهانی استفاده کنیم. همه کسانی که از ژاپن حمایت کردند و ما را در ورزشگاه تشویق کردند، نقطه قوت بزرگی برای بازیکنان بود. باز هم از همه هواداران تشکر می کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816652 |
04 فروردين 1401 ساعت 20:17 |
5,630 |

0نظرات

نشان سامورایی آبی؛