رابرتسون در نهایت در سال 2018 احساس “راحتی” در نقشی که به او داده شد

این امر باعث شد تا اسکاتلندی در سال 2018 کاپیتان کشورش شود و این بازیکن 29 ساله در نهایت در نقش خود در تیم ملی احساس راحتی کند.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2023/03/20/robertson-comfortable-in-role/ منبع:

به نظر می رسد او تمام جعبه های یک رهبر قدرتمند را علامت زده است و بیایید امیدوار باشیم که احساس راحتی بیشتر با اسکاتلند بتواند به حرفه باشگاهی او نیز منتقل شود.

بیشتر بخوانید: رومانو: “مراقب لیورپول باشید” در حالی که قرارداد بازیکن 80 هزار پوندی در هفته به پایان می رسد.

در موارد متعدد شماره 26 ما بازوبند قرمزها را بسته است و چندین مورد داشته است که بازیکنان را دور هم جمع کرده و با آنها سخت صحبت کرده است.

با تمام ویدیوهایی که از داخل رختکن و زمین تمرین خودمان می بینیم، واضح است که مرد سابق هال سیتی شخصیت بزرگی است و دوست دارد هم تیمی هایش را بخنداند.

با این حال، این فقط کمدی نیست که او به ارمغان می آورد – یک رهبر واقعی نیز در نمایش وجود دارد.

من می دانم چه زمانی با بازیکنان صحبت کنم و چه زمانی به بازوی دور شانه نیاز دارند، چه زمانی کارکنان به بازوی دور آنها نیاز دارند. من همیشه در کنار مردم خواهم بود.»

صحبت کردن با بی بی سی اسپورت، مدافع چپ گفت: «احساس می‌کنم که در نقش جا افتاده‌ام. من احساس راحتی میکنم. من عاشق کاپیتان بودن هستم

با وجود همه این‌که اندی رابرتسون یک مدافع فوق‌العاده و بازیکن همه‌جانبه است، او در خارج از زمین نیز به دلیل ویژگی‌های رهبری فوق‌العاده‌اش از اهمیت حیاتی برخوردار است.