رابرتسون: شاید پرتاب فندک از سیگار کشیدن آنها جلوگیری کند!

اندرو رابرتسون، مدافع لیورپول اعلام کرد که هواداران بنفیکا به سمت او فندک پرتاب کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه 1-3 مقابل این تیم پیروز شد.
این دیدار توسط بنفیکا برگزار شد و هواداران این تیم در جریان بازی اشیایی را به داخل زمین و به سمت بازیکنان حریف پرتاب کردند. دیاز یکی از بازیکنانی بود که پس از به ثمر رساندن گل مورد هدف قرار گرفت و رابرتسون نیز گفت که یکی از اشیا نزدیک بود به او برخورد کند.

مدافع لیورپول پس از بازی به BTS Sport گفت: «وقتی کرنر زدم متوجه شدم چند فندک به سمتم پرتاب می شود. شاید این باعث شود آنها سیگار را ترک کنند. بنابراین باید به جنبه مثبت سوال نگاه کنیم. اما شما باید سعی کنید چیزی را روی زمین پرتاب نکنید زیرا ممکن است به مردم صدمه بزند. خوشبختانه هیچ یک از آنها به من دست نزدند.
دیار که پیش از این پیراهن پورتو، حریف بنفیکا در لیگ پرتغال را بر تن کرده بود، شب گذشته ستاره این بازی بود و موفق شد قبل از اینکه سادیو مانه دروازه این تیم را باز کند، پاس گل را ارسال کند.
رابرتسون با اشاره به استقبال نه چندان دوستانه بیکن در بازی دیشب گفت: او در اوایل بازی با استقبال جالبی روبرو شد زیرا برای یکی از رقبا بازی می کرد. او در گلزنی تاثیرگذار بود تا حضوری تعیین کننده در بازی داشته باشد. امیدواریم بتوانیم از این وضعیت عبور کنیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1818305 |
17 تیر 1401 ساعت 09:36 |
1,479 امتیاز خبر|

0نظرات