رابطه جبران ناپذیر: کلوپ از این داور متنفر است

اتحادیه فوتبال انگلیس تحقیقات رسمی درباره گفتگوی یورگن کلوپ با داور دیدار شب گذشته لیورپول و تاتنهام را آغاز کرد.

رابطه جبران ناپذیر: کلوپ از این داور متنفر است

تاریخچه درگیری باشگاه با پل تیرنی

رسانه های انگلیسی مدعی هستند که فدراسیون فوتبال نیز در این پرونده دخیل است و قصد دارد پس از بررسی جزئیات اتفاقی که بین کلوپ و داور مسابقه رخ داده، در مورد اقدام لازم علیه هر دو طرف تصمیم گیری کند.

1869759

کلوپ وقتی به سمت داور چهارم دوید و از کنار او دست زد، از تیرنی کارت زرد گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یورگن کلوپ شب گذشته در پیروزی دراماتیک 4-3 لیورپول مقابل تاتنهام شب خاصی را پشت سر گذاشت و واکنش های تند او از کنار زمین به یکی از سوژه های آن بازی تبدیل شد.


سرویس خبر شماره: 1934626
11 مه 1402 @ 5:48 ب.ظ
678 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رسیدگی اتحادیه به شکایت سرمربی لیورپول

ادعای کلوپ علیه داور بازی لیورپول و تاتنهام

انجمن داوران انگلیسی به ادعاهای کلوپ پاسخ داد و گفت که در حال گوش دادن به فایل صوتی گرفته شده از میکروفون پل تیرنی هستند. میکروفونی که به داور اول اجازه می دهد با کمک داور و داور چهارم ارتباط برقرار کند.

اما اوج حرکات جالب سرمربی لیورپول پس از گل پیروزی دیوگو جوتا در وقت های تلف شده در اواخر بازی بود. کلوپ به سرعت به سمت داور چهارم مسابقه، جان بروکس، رفت و در مقابل چشمان او شروع به شادی کرد. جالب اینجاست که دویدن کلوپ باعث مصدومیت او شد و صحنه هایی که او با دست عضله همسترینگ خود را می گرفت و درد می کرد از موضوعات جالب بازی دیشب بود.

1869378

کلوپ اشاره کرد که پل تیرنی با او و لیورپول مشکل داشت. برای مثال می توان به درگیری سرمربی لیورپول با این داور انگلیسی در سال 2020 اشاره کرد که کلوپ در دیدار تیمش مقابل استون ویلا به شدت با یکی از تصمیمات او مخالفت کرد. در سال 2021، در جریان بازی بین لیورپول و تاتنهام، کلوپ به قدری از تیرنی عصبانی بود که به او گفت: “من با هیچ داوری مشکلی ندارم، فقط با تو مشکل دارم.“.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما در پایان بازی، کلوپ ادعایی را علیه داور اول، پل تیرنی، مطرح کرد که می تواند عواقبی برای او داشته باشد. کلوپ مدعی شد که تیرنی از کلماتی که خطاب به او نامناسب بوده استفاده کرده است. سرمربی لیورپول گفت: “من و تیرنی سابقه داریم. من واقعاً نمی دانم چه مشکلی داریم. او قبلاً گفته بود مشکلی وجود ندارد، اما این نمی تواند درست باشد. وقتی او به من نگاه می کند، می توانید از طریق آن متوجه شوید. به نظر می رسد که او مشکل دارد. من واقعاً این را درک نمی کنم. در انگلیس به نظر نمی رسد که هیچ کس نیازی به روشن کردن این مسائل نمی بیند. اما این داستان ها بسیار ظریف هستند و باید با آنها برخورد کرد. آنچه تیرنی هنگام نمایش گفت: کارت زرد من اصلا مناسب نبود.”

1869758