رابطه عمیق قهرمانی پرسپولیس با نتیجه مشخص/ یحیی راه برونکو را دنبال می کند

پرسپولیس قبل از تعطیلات لیگ برتر بهترین نمایش را در بین تیم های لیگ برتری داشت و با 24 امتیاز از 11 بازی صدرنشین لیگ برتر است. یکی از نکات جالب پرسپولیس در این فصل، دستاوردهای اقتصادی این تیم است.

رابطه عمیق قهرمانی پرسپولیس با نتیجه مشخص/ یحیی راه برونکو را دنبال می کند

حتی بسیاری از کارشناسان معتقدند شاگردان گل محمدی اصلاً با همه ستاره ها بازی خوبی ندارند و تا اینجای کار فقط امتیازهای خوبی کسب کرده اند. شاگردان یحیی از 5 بازی اخیر لیگ برتر، 4 برد را به دست آورده اند، اما همه این بردها با همان نتیجه 1-0 به دست آمده اند.سرخ های پایتخت حتی مقابل تیم های جدید این فصل لیگ نیز بسیار محتاطانه بازی کرده اند. مثل مس کرمان و ملوان انزلی و فقط با یک گل پیروز شدند.

پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر هفدهم کمتر از همیشه به نتیجه یک بر صفر متکی بود اما با این حال در سه دیدار به همین نتیجه رسید. بردهای یک بر صفر پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر نیز فراوان بود و قرمزها در نیمه اول لیگ هجدهم چهار پیروزی یک بر صفر مقابل رقبای خود را تجربه کردند.

از آغاز دوران طلایی قرمزها با برانکوها، این نتیجه بارها در موقعیت های حساس و سرنوشت ساز به کمک قرمزها آمده است. میانگین بردهای یک بر صفر پرسپولیس در این فصل شباهت زیادی به میانگین این نتیجه در فصول گذشته این باشگاه دارد. نگاهی به فصل های اخیر لیگ برتر نشان می دهد که پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر پانزدهم سه برد یک بر صفر را تجربه کرده است. پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم به تیمی اقتصادی تر تبدیل شده بود، جالب است بدانید که از 15 بازی نیم فصل اول این لیگ، پنج بازی این تیم با برتری یک بر صفر به پایان رسید.

پرسپولیس با یحیی گل محمدی در لیگ 20 و 21 در نیم فصل اول هر کدام 4 برد اقتصادی یک بر صفر به نام خود ثبت کرد تا رکورد ویژه ای در این زمینه به ثبت برسد. این در حالی است که هنوز 4 بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده و ممکن است در بازی های پرسپولیس باز هم نتیجه یک بر صفر رقم بخورد. با این حال پرسپولیس با وجود اینکه در این فصل عملکرد پرجمعیت پسندی نداشته اما عملکرد خوبی داشته و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نکته جالب اینجاست که حتی پس از رفتن برانکو، روند پیروزی های 1-0 پرسپولیس متوقف نشد. با کالدرون در نیم فصل اول لیگ برتر نوزدهم پنج برد تماما اقتصادی کسب کردند و با بردهای اقتصادی که به دست آوردند یکی از مهمترین عوامل قهرمانی این تیم در نیم فصل لیگ برتر نوزدهم بود. فصل