رازهای جدید باشگاه استقلال; دلیل این پنهان کاری چیست؟



شرایط مالی لیگ برتر در این فصل با فصول گذشته متفاوت است و قوانین پرداخت تا حد زیادی تغییر کرده است. علاوه بر بحث عدم پرداخت مالیات بازیکنان از سوی باشگاه ها که قبلاً تصویب شده، اکنون بحث سقف بودجه و موارد دیگری مطرح است که باشگاه ها موظف به رعایت آن هستند.

بدیهی است یکی از موضوعات مهمی که تمامی تیم های لیگ برتری باید رعایت کنند، مبلغی است که به بازیکنان خود برای پاداش پرداخت می کنند و این موضوع باید در قراردادها قید شود و با احتساب مجموع مبلغ، باید بالای یک مقدار باشد. قرارداد بازیکنان این کار را نکنید، در غیر این صورت مشکلات جدیدی به وجود می آید. باید تاکید کرد که تمامی تیم های لیگ برتری برای بردهای خود یا بازی هایی که انجام داده اند پاداش فوق العاده مهمی در نظر می گیرند و این یک واقعیت غیر قابل انکار است.

در همین راستا شنیده‌ایم که باشگاه استقلال برای اینکه برخلاف فصول گذشته شایعات و شایعات جدیدی در این خصوص ایجاد نکند، میزان جوایز و زمان واریز خود را خصوصی کرده است و ترجیح می‌دهد این رویداد را از دور نگه دارد. رسانه ای و پنهانی . البته اسناد مالی باشگاه به مراجع ذیربط ارائه می شود و در صورت پرداخت پاداش، همه چیز در محاسبات مالی لحاظ می شود و مدیران استقلال تاکید دارند که کار غیرقانونی انجام نمی دهند، بلکه فقط می خواهند مشکل برطرف شود. به دلیل حساسیت های ایجاد شده در رسانه ها منتشر نمی شود.

استقلالی در فصول اخیر به ازای هر پیروزی 20 میلیون تومان پاداش دریافت کرده است و بعید است در این فصل در صورت تمایل به دریافت پاداش کمتر از رقم مذکور باشد. البته به نظر می رسد پاداش های نقدی پرداختی به بازیکنان این تیم باید به طور کامل در ترازنامه باشگاه ثبت شود. حتی این شایعه به گوش می رسد مبنی بر اینکه باید در این فصل پاداش ها گزینه ای شود و بخشی از قرارداد اولیه بازیکنان استقلال کسر شود. شایعه ای که در صورت صحت آن قطعا می تواند در پایان فصل ماجراهای جدیدی را برای استقلال و سایر تیم های لیگ برتری رقم بزند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال