راز اشک های جلالی روی گشاد می خواهم بازی کنم

پس از بازگشت از جام جهانی، محتمل ترین اتفاقی که ابوالفضل جلالی برای خود متصور بود، حضور در لیست ثابت این تیم بود. به خصوص که او در جام جهانی مقابل آمریکا بازی کرد و شانس بازی را داشت، نشان داد که در فاز هجومی بازیکن خوبی است و می تواند انتظارات تیم را در فاز تهاجمی در جناح چپ برآورده کند. اما این یک روی سکه و تنها تصور ابوالفضل جلالی بود. روی دیگر سکه آرزوهای ریکاردو ساپینتو بود که جعفر سلمانی معتقد بود به بهترین وجه آنها را برآورده می کند.

صبر ریکاردو ساپینتو و ابوالفضل جلالی قبل از بازی با تراکتور و در ایستگاه پایانی به پایان رسید. به نظر می رسد اوایل این هفته سرمربی استقلال به ابوالفضل جلالی گفته بود که از نیمکت نشینی خسته شده و از او خواسته که خوب تمرین کند تا دوباره به او فرصت بازی بدهد. انصافا ابوالفضل جلالی بعد از هفته ها نیمکت نشینی هیچ نشانی از بازیکن بی انگیزه نداشت و هر هفته طوری بازی می کرد که یکی از بازیکنان اصلی استقلال است. او در یک صحنه از جناح چپ وارد شد و با یک ضربه دیدنی دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد. او قبل از تعویض در دقایق پایانی یکی از بازیکنان خوب استقلال بود تا جایی که ریکاردو ساپینتو در نشست خبری از بازی او تمجید کرد.

1877102
1877100

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اشک های ابوالفضل بعد از بازکردن دروازه تراکتورسازی با یک ضربه دیدنی به دلیل نیمکت نشینی هفته ها و حتی خروج از لیست بود.تیم! او ابتدا می خواست خوشحال باشد، اما متوجه هفته های سخت در اردوی تیم شد و اشک ریخت. و شاید خوشحال بود که بازی خوبی انجام داده و در حضور خانواده اش در ورزشگاه آزادی گل زده است.

1877101

ابوالفضل جلالی با این بازی نشان داد که می تواند برای آینده خود چیز دیگری جز جدایی از جمع آبی ها برنامه ریزی کند و در تیم ریکاردو ساپینتو می تواند یکی از مهره های تاثیرگذار در فاز هجومی باشد. او همچنین یک بازیکن بی حد و مرز اخلاقی بود و جالب اینکه او در پایان مسابقه یک فریم را با رقیب خود به اشتراک گذاشت. جعفر سلمانی که مانند ابوالفضل جلالی نام خود را به عنوان گلزن داخل بازی با تراکتور ثبت کرد.

1877099



مجله اخبار فوتبال داخلی

ابوالفضل جلالی پس از گلزنی به تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی اشک ریخت.

راز اشک های جلالی روی گشاد می خواهم بازی کنم


سرویس خبر شماره: 1938366
29 مه 1402 ساعت 08:00
685 امتیاز خبر

0نقطه نظر