راز هدایت پرسپولیس؛ حرکت جالب باشگاه پس از شکست مقابل سپاهان!

وقتی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتیجه را به سپاهان واگذار کرد، خیلی ها فکر می کردند این سپاهان است که بالاخره جام قهرمانی را می بوسد. اما با تساوی سپاهان مقابل ملوان شرایط تغییر کرد و حالا این پرسپولیسی ها هستند که سرنوشت لیگ را به دست خود گرفته اند و در صورت پیروزی مقابل گل گهر و نساجی قهرمان این فصل می شوند.

در اردوی تیم رقیب شرایط اصلا خوب نیست. استقلال مدت هاست که دستمزد بازیکنانش را نمی دهد. این زمان به 6 ماه رسیده و حتی از نظر پرداخت پاداش به بازیکنانش هم عقب است. بسیاری از تیم ها در صورت شکست تیم را جریمه می کنند اما پس از شکست مقابل سپاهان، باشگاه پرسپولیس معوقه بازیکنان را پرداخت کرد تا نشان دهد در شرایط سخت از کادر فنی و بازیکنان حمایت می کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بد نیست بدانید باشگاه پرسپولیس درست پس از باخت مقابل سپاهان به تیم خود پاداش بردهای دیرهنگام را داد. بعداً باشگاه 10 درصد اضافه قرارداد را پرداخت کرد تا قرمزها بتوانند روحیه خود را قبل از دربی برای شکست استقلال تقویت کنند و این اتفاق افتاد و پرسپولیس از باخت به سپاهان به پیروزی مقابل استقلال رسید و حالا بیشترین شانس را برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. .