راز پسری که طلسم مهدی قیدی را شکست!

168 روز از گل قائدی در انزلی و ضربه دیدنی که لیست استقلال را در ورزشگاه شهید بهنار به 3 تبدیل کرد گذشت. وینگر بوشهری آبی سختی کشید و هر چه تلاش کرد تعطیل شد اما توانست در چند دیدار اخیر ستاره تیمش باشد.

1797674

قیدی در نیمه دوم بسیار سخت کوش ظاهر شد. او چندین ضربه به قلب خط دفاعی زد و سه بار شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد و در آخرین تلاش توانست دروازه حریف را باز کند. روی ارسال تماشایی 50 قدمی رافائل سیلوا، قیدی موفق شد با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه شهدادنژاد بفرستد و مدافع حریف را دور زد و استقلال را به گل سوم رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برای یکی از بااستعدادترین بازیکنان دهه 90 ایران، گذراندن یک فصل ناموفق در امارات و بازگشت به لیگ برتر نمی تواند اتفاق خوبی باشد. اما مهدی قیدی برای پوشیدن لباس استقلال در لیگ 22 بازگشت و از قضا در اولین بازی خود برای آبی ها دروازه ملوان را باز کرد.

با شروع دیدار استقلال و مس از همان دقایق ابتدایی مشخص شد که مدافعان میزبان روز سختی را مقابل قیدی پیش رو دارند. او در این بازی کاری را که می خواست انجام داد. او هر زمان که می خواست از خط دفاعی عبور می کرد، دریبل می زد، پاس گل می داد و گل می زد و همه اینها برای ثبت یک روز فوق العاده برای قیدی کافی بود.

در همان مراسم شروع بازی باشو کوچولو کاپشنش را درآورد و به یکی از بچه ها داد تا از سرما در امان بماند. او در دقیقه 19 از تکل بلند سید محمد ستاری فرار کرد و توپ را وارد دروازه کرد که با ضربه زدن به میلاد خودی توپ را به گل تساوی آبی ها تبدیل کرد.

1797673


سرویس خبر شماره: 1868272
13 فوریه 1401 در 10:58 ب.ظ
16 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هر وقت بخواهم دریبل می زنم، وقتی بخواهم گل می زنم

البته عملکرد قائدی فقط به گل نخوردن ختم نشد. او تاثیر زیادی روی گل های تیمش نداشت تا اینکه در بازی جام حذفی مقابل تراکتور این طلسم را شکست. او که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، 2 پنالتی برای تیمش گرفت و در 2 گل تیم ساپینتو در بازی با ملوان نقش اصلی را ایفا کرد و قصد داشت حتی این بار برای او گلزنی کند. در کرمان

1797675

از زمان حضور قائدی در سطح حرفه ای فوتبال، هرگز سابقه نداشته است که او 17 بازی را بدون گلزنی پشت سر بگذارد. بیشترین تعداد گل های از دست رفته در رزومه باشوی کوچاچ به 12 بازی متوالی در فصل 2018-2019 برمی گردد، زمانی که او با باز کردن دروازه شاهین همشهری به این گل ها پایان داد.

گل خوبی که 5 ماه و 17 روز بدون گل قیدی را به پایان رساند و بوشهری وینگر بوشهری بار دیگر تاثیر خود را در تیم استقلال ثابت کرد. بازیکنی که حالا با اختلاف امتیاز به سه می تواند عصای زیر بغل ریکاردو ساپینتو در ادامه فصل باشد.

1797672
1797670



مجله اخبار فوتبال داخلی مهدی قائدی بار دیگر ثابت کرد که مهره کلیدی تیم ریکاردو ساپینتو است و این روزها استقلال روی سر اوست.

راز پسری که طلسم مهدی قیدی را شکست!