راز گریه آنچلوتی پس از ظهور چشمگیر فاش شد

آنچلوتی پس از 25 سال زندگی مشترک با لوئیزا جیبلینی در سال 2010 از همسر اول خود و مادر دیوید جدا شد. جیبلین در نهایت در 24 می 2021 پس از مبارزه با یک بیماری جدی درگذشت. آنچلوتی در سال 2014 ازدواج کرد و هنوز با ماریان مک کالی در کانادا زندگی می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

داوید آنچلوتی گفت: “من و کارلو آنچلوتی در پایان بازی مقابل منچسترسیتی به دلیل یک مشکل شخصی گریه کردیم. آن روز یک روز خاص برای خانواده ما بود، تولد مادرم، بنابراین پایان بسیار احساسی برای هر دوی ما بود.” . .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید که در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا و شکست برابر منچسترسیتی قرار داشت، در ثانیه های پایانی توسط رودریگو دو گل به ثمر رساند و به لطف پنالتی کریم در وقت اضافه، بنزما به فینال این رقابت ها راه یافت. مسابقات. . داویده آنچلوتی که سال ها دستیار پدرش در تیم های مختلف بود، اولین فردی بود که کارلتو بعد از بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوسید. پس از سوت پایان، آنچلوتی و پسرش در صحنه ای احساسی اشک ریختند و این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند. حالا داویده در مصاحبه ای مدعی شده است که دلیل گریه او و پدرش، پیروزی بزرگ و دیدنی در روز تولد مادر داوید و همسر سابق سرمربی فعلی رئال مادرید بوده است.


سرویس خبر شماره: 1822989 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 20:18 |
5,295 امتیاز خبر|

2نظرات

سالگرد همسر سابق؛

داویده آنچلوتی دستیار کارلو آنچلوتی از گریه پدرش پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.